argon medical

محصولات آرگون مدیکال

آرگون مدیکال

شرکت آرگون مدیکال در حوزه تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های زیبایی، محصولات خود را به کلینیک‌ها و مطب‌ها ارائه می‌دهد و در بین اهالی پزشکان و تولیدکنندگان کشور شناخته شده است.

تخصص و تجربه آرگون مدیکال در زمینه خرید و فروش دستگاه‌های لیزر موهای زائد، بر اساس نیازهای روز بازار و با توجه به سلیقه مصرف‌کنندگان، به همراه افزایش تعداد مراکز کاهش موهای زائد در کشور، این شرکت را به جایگاه ویژه‌ای رسانده است.

تاکید بر زیبایی پوست به عنوان جنبه ظاهری هر فرد و همچنین بهره‌وری از سلامت و ایمنی، همواره مورد نظر مدیران و مهندسان آرگون مدیکال به عنوان امری اساسی مورد توجه قرار گرفته است.

چرا آرگون مدیکال !؟

مطمئنا تعداد شرکت ها و برندهای متفاوت در بازار، ممکن است باعث سردرگمی شما در خرید دستگاه لیزر رفع موهای زائد شود. ولی شرکت آرگون مدیکال مزایای رقابتی ای دارد که باعث میشود، انتخاب آرگون به نسبت باقی شرکت ها راحت تر شود.

سیستم خنک کنندگی

یک سال گارانتی

رضایت بالای مشتریان

تحویل فوری و رایگان

دستگاه لیزر موهای زائد آرگون مدیکال

رضایت مشتری

0
بیش از هزار نفر
میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش 92%
میزان رضایتمندی مشتریان از موعد تحویل دستگاه
تحویل دستگاه 98%

بیش از هزار نفر در سراسر ایران، از خدمات ما بهره مند شده اند. برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان خرید دستگاه لیزر موهای زائد با ما تماس بگیرید.

تحویل دستگاه لیزر موهای زائد

در صورت درخواست شما برای تحویل فوری، بعد از خرید دستگاه لیزر موهای زائد ظرف مدت 24 ساعت، در هر جای ایران که باشید دستگاه برای شما ارسال خواهد شد.

شما دستگاه را درب کلینیک خود تحویل میگیرید، و بعد از نصب توسط کارشناس فنی، دیدن آموزش های لازم کار با دستگاه و نکات بالینی، گارانتی شما فعال شده و میتوانید کار با دستگاه را شروع کنید.

کادر فروش آرگون مدیکال

شرکت آرگون مدیکال برای فروش دستگاه لیزر موهای زائد، از منابع انسانی که دارای تبحر و تجربه بالا در این زمینه می باشند، بهره مند میباشد. این بدان معنی است که در ارائه مشاوره تخصصی رایگان خرید دستگاه لیزر موهای زائد، گرفتن مشاوره از این کادر بسیار موثر می باشد و باعث از بین رفتن سردرگمی شما در این بازار گستره میشود.

و همچنین در راستای راه اندازی کلینیک، بررسی نکات بالینی کار با دستگاه و مشکلاتی که ممکن است در تاسیس کلینیک خود با آن روبرو شوید، کادر ما میتواند به شما کمک کند.

خانم مولایی

مدیریت بازاریابی و فروش
مدیر

سیستم خنک کنندگی قدرتمند

سیستم خنک کنندگی دستگاه لیزر تیتانیوم بسیار قدرتمند میباشد. تکنولوژی این سیستم سه حالته میباشد و دارای حالت اتوماتیک و خودکار است. خنک کنندگی این دستگاه لیزر موهای زائد داخلی میباشد، دیگر نیازی نیست که در کنار دستگاه خود، یک آب سرد کن مجزا که بسیار پر سر و صدا و جا گیر میباشد بگذارید.

سیستم خنک کنندگی فوق العاده دستگاه لیزر تیتانیوم

هندپیس هوشمند

دارای توان خروجی قدرتمند

سیستم خنک کنندگی داخلی

آرگون مدیکال

بعد از آنکه خرید دستگاه لیزر موهای زائد توسط شما انجام شد، تکنسین نصب و آموزش، دستگاه را همراه خود به محل مورد نظر آورده. اگر نتیجه بررسی شرایط مکانی کلینیک شما (مانند داشتن سیم کشی و برق استاندارد ساختمان، داشتن یو پی اس، سیستم تهویه مناسب و …) از نظر تکنسین شرکت ما مثبت بود، آنگاه دستگاه برای شما نصب میشود و گارانتی از آن تاریخ به مدت یک سال برای شما فعال میشود.

  • یک سال گارانتی معتبر
  • تعویض قطعه خراب با قطعه نو
  • در طول این یک سال هر قطعه ای از دستگاه شما هر چند بار که خراب شود یا بسوزد، با یک قطعه نو تعویض میشود.

یک سال گارانتی

خرید دستگاه لیزر موهای زائد

برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد میتوانید، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و رایگان ما بهره مند شوید. و از قیمت دستگاه لیزر موهای زائد مطلع شوید. همچنین میتوانید با توجه به آدرسی که در سایت درج شده است به شرکت مراجعه کنید. و دستگاه ها را از نزدیک ملاحظه کنید و عملکرد آن را بررسی کنید.

همچنین با مراجعه کردن حضوری به شرکت میتوانید اعتبار و صحت اطلاعات شرکت را بررسی کنید. اگر هم در حال حاضر توانایی و وقت تماس گرفتن را ندارید از طریق فرم زیر برای ما پیام بگذارید، تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

قطار دانش‌بنیان‌ها به ایستگاه لیزر رسید /۴ محصول  ایرانی در رقابت با نمونه های امریکایی و اروپایی

شرکت آرگون مدیکال ۴ لیزر آمریکایی و اروپایی را بومی سازی کرد.


صدرا سپهری مدیرعامل شرکت آرگون مدیکال از تولید دانش بنیان چهار دستگاه لیزر بومی در کشور خبر داد.

وی ضمن اشاره به اینکه این دستگاه از لحاظ کیفیت و قدرت با نمونه های امریکایی و اروپایی تفاوت چندانی ندارد افزود: پشتیبانی و خدمات پس از فروش حلقه مفقوده تجهیزات پزشکی است که در این سالها به دلیل تحریم‌ها ، مصرف کنندگان را با مشکل مواجه کرده است که هم اکنون ما ضمن تولید دانش بنیان این دستگاه ها، توان خدمات و پشتیبانی در خور مشتریان را ارائه می دهیم .

همچنین وی خاطر نشان کرد علاقمندان از هم اکنون می توانند با مراجعه به نمایشگاه ایران هلث ۲۴ واقع در نمایشگاه بین المللی تهران در سالن ۳۸ در محل غرفه این شرکت و یا سایت آرگون مدیکال به آدرس argonmeds.com  با تخفیف ویژه از این دستگاه ها بهره مند گردند.

حسام هاشمی رئیس هیات مدیره این شرکت دانش بنیان ضمن اشاره به توانمندی جهت صادرات در فاز پیش رو از حمایت نخبگان خبر داد و گفت : مجموعه دانش بنیان آرگون جهت حمایت و شتابدهندگی از هر تیم جوان علاقمند و یا استارتاپ ها در حوزه تجهیزات پزشکی دعوت بعمل می آورد .

نیاز به مشاوره دارید؟