argon medical
فروش دستگاه لیزر تیتانیوم
دستگاه لیزر موی تیتانیوم، دارای مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم

ظاهر همه دستگاه های لیزر موی تیتانیوم به یک شکل است. آنچه باعث تفاوت قیمت بین آن ها میشود، قطعاتی است که درون دستگاه به کار رفته و معمولا از چشم خریدار پنهان شده است. حتی اگر هم خریدار داخل دستگاه را ببیند، نمیتواند تشخیص بدهد این قطعات اورجینال هستند یا خیر.

سوال این است پس از کجا متوجه اورجینال بودن قطعات بشویم.

ساده ترین روش:

ساده ترین روش این است که، مجوز شرکتی که قصد خرید دستگاه از آن را دارید چک کنید. در مجوز آن شرکت معمولا اسم برند تامین کننده قطعات ذکر شده است.

مثلا اگر شما قصد خریددستگاه از آن را دارید چک کنید. در مجوز آن شرکت معمولا اسم برند تامین کننده قطعات ذکر شده است.

کادر فروش آرگون مدیکال

آقای کنشلو
کارشناس فروش
فروش
خانم اسدبیک
کارشناس فروش
فروش

مثلا اگر شما، قصد خرید از شرکت آرگون مدیکال را داشته باشید. در صورت چک کردن مجوز آن، می بینید که ذکر شده قطعات دستگاه های این شرکت از برند km تشکیل شده است. در نتیجه با خیال راحت خرید می کنید. توجه داشته باشید، فریب تبلیغات شرکت هایی که به دروغ ادعا میکنند که دستگاه شان محصول برند km است را نخورید.

فرم تماس با ما

میتوانید با فرستادن پیام برای ما، از مشاوره تخصصی و رایگان شرکت آرگون مدیکال توسط متخصصین خبره این حوزه بهره مند شوید. شماره تماس و نام خود را برای ما ارسال کنید. مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت.

آدرس ما

از طریق دکمه زیر و تمامی راه های ارتباطی معرفی شده در سایت میتوانید با ما تماس بگیرید. آدرس شرکت به شرح زیر می باشد: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع نیایش، روبروی پارک ملت، خ سعیدی،، پ 95

متعلقات دستگاه

یکی از آیتم های مهم در اختلاف قیمت، متعلقاتی است که همراه دستگاه لیزر به فروش میرسد. اگر شما دستگاه لیزر خود را از یک شرکت معتبر و به صورت اورجینال خرید کنید. یک پک کامل همراه دستگاه به شما ارائه میشود که شامل:

  • عینک اپراتور
  • عینک مراجعه کننده
  • اپلیکاتور هندپیس
  • فیلترهای آب

این اقلام ذکر شده هستند. اگر شرکتی هنگام تحویل دستگاه این پک را به شما تحویل ندهد. در واقع سی میلیون تومان از قیمت اصلی دستگاه را حذف کرده اند. این امر باعث میشود شما اینطور فکر کنید که دستگاه را ارزان تر خریداری کرده اید. در صورتی که این امر اشتباه است و در واقع متعلقات دستگاه به شما اختصاص نداده اند و بعدا ملزم به خرید این اقلام هستید.

نیاز به مشاوره دارید؟