argon medical

دستگاه لیزر ورتکس ولکانو

معرفی و مزایای دستگاه لیزر موهای زائد ورتکس

دستگاه لیزر موهای زائد ورتکس ولکانو یک دستگاه پیشرفته برای از بین بردن موهای ناخواسته و زائد است.❤️ لیزر ورتکس با نام تجاری vertex volcano در شرکت آرگون مدیکال عرضه می‌شود. در ادامه به معرفی و امکانات این لیزر می‌پردازیم.

4.4/5 - (10 امتیاز)

فهرست مطالب

دستگاه لیزر موهای زائد ورتکس ولکانو

دستگاه لیزر موهای زائد ورتکس ولکانو، جدیدترین دستگاه رفع موهای زائد با فناوری جدید خود، صنعت لیزر پزشکی را متحول کرده است. دستگاه لیزر ولکانو (Volcano) که به معنی آتشفشان است ساخت کمپانی امریکایی ورتکس (Vertex Lasers) است. شرکت آرگون مدیکال این افتخار را دارد در کنار دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس خود که نظر تمام مشتریان محترم را از لحاظ کیفی جلب کرده هم اکنون از جدیدترین تکنولوژی دستگاه های لیزر مو زائد خود را رونمایی کند.

هندپیس لیزر ورتکس ولکانو با اندازه نقطه ۵ سانتی متر مربع سرعت شگفت انگیزی را به شما می دهد. ما قدرت آتشفشان را در یک اپلیکاتور جدید به نام ولکانو کنترل و هدایت کرده‌ایم.

ورتکس با پشتیبانی از طول موج های همزمان و سیستم هوشمند رد شیف، حذف رفع موهای زائد برای انواع پوست و مو امکان پذیر است. با یک سیستم خنک کننده داخلی عالی، مراحل درمان کاملا ایمن و بدون درد خواهد بود.

استفاده از دستگاه لیزر ورتکس بسیار ساده است و با طراحی فوق العاده مانند الماس در کلینیک شما می‌درخشد. این یک شعار نیست، ما سعی کرده ایم دستگاهی بسازیم که برای همیشه قدرت و زیبایی را در کنار جدیدترین فناوری لیزر موهای زائد را برای شما به ارمغان بیاوریم.

معرفی دستگاه لیزر موهای زائد ورتکس

دستگاه لیزر موهای زائد ورتکس ولکانو یکی از سریعترین لیزر هایی می باشد که در سراسر دنیا در حال استفاده است. لیزر ورتکس از جدیدترین فناوری لیزر بهره مند است که از ۴ نوع طول موج در طول موج های ترکیبی اصلی بسیار قوی که بهترین بازدهی را بر روی موهای زائد را دارد استفاده میکند.

این لیزر می توانید هر نوع موی زائدی را به خوبی از بین ببرد و تمامی استانداردهای جهانی که در لیزر باید وجود داشته باشد را دارد. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در این نوع از لیزر وجود دارد این است با دارا بودن هندپیس بزرگ نسبت به سایر دستگاه های لیزر بسیار سریعتر عمل میکند و به همین دلیل می تواند ناحیه هایی که سطح زیادی دارد را به راحتی لیزر کند.

پالس هایی که در این نوع لیزر ایجاد می شود فاصله زمان کوتاهی دارد و در این حین عملیات خنک سازی پوست را هم انجام می دهد که کاملاً هوشمند است، به همین دلیل باید بدانید که خطر سوختی پوست با لیزر ورتکس امکان ندارد برای شما رخ دهد.

دستگاه لیزر موهای زائد ورتکس - آرگون مدیکال

امکانات دستگاه لیزر موهای زائد ورتکس ولکانو

لیزر ورتکس ولکانو با چندین ویژگی منحصر بفرد ساخته شده است. این دستگاه جزو سریع ترین و تاثیرگذارترین دستگاه های لیزر میباشد. در ادامه به چند مورد از امکانتات این دستگاه لیزر اشاره خواهیم کرد.

هندپیس دستگاه لیزر موهای زائد ورتکس ولکانو

هندپیس لیزر ورتکس مجهز به سایز نقطه ای ۵ سانتی متری است که برای نواحی از بدن که سطح زیادی دارند بسیار مناسب است و شما می توانید سرعت فوق العاده ای را در طول درمان تجربه کنید. این قابلیت برای اپراتور و مراجعه کننده بیشترین مزیت را دارد چون در وقت آنها صرفه جویی خواهد شد.

سیستم ردشیفت لیزر ورتکس Redshift

هندپیس جدید لیزر ولکانو با سیستم ردشیفت، ۴ طول موج همزمان را کنترل می کند که باعث افزایش کارایی برای انواع پوست می شود. در حقیقت این تکنولوژی یکی از موارد بسیار خاص دستگاه لیزر ورتکس است. قابلیت رد شیفت این امکان را فراهم میکند که هندپیس دستگاه به صورت خودکار سطح انرژی لیزر را به حد مجازی برساند که مناسب با سطح پوست بیمار باشد تا بیشترین بازدهی را برای مراجعه کننده داشته باشد.

طراحی ارگونومیک هندپیس لیزر

طراحی هندپیس با استفاده از اصول ارگونومیک به گونه ای انجام شده است که در حرکات تکراری و طولانی آسیب وارده به بدن را کاهش میدهد. توجه به نکته باعث افزایش بهره وری، افزایش میزان رضایت شغلی و بهبود کیفیت زندگی خواهد شد.

صفحه نمایش لیزر ورتکس ولکانو

صفحه نمایش ۱۵ اینچی با رابط هوشمند تجربه بسیار ساده و هیجان انگیزی را در حین کار ایجاد می کند. در صفحه نمایش این دستگاه لیزر شما می توانیید تمام تنظیمات مربوطه را مدیریت و برنامه ریزی کنید.

سیستم روشنایی قابل انتخاب

ورتکس مجهز به یک سیستم روشنایی قابل انتخاب است که هماهنگی بی نظیری با محیط کلینیک شما ایجاد می کند. این قابلیت یکی از نقاط جذابی است که با روشن کردن دستگاه لیزر ورتکس جلب توجه خواهد کرد.

سیستم خنک کننده شگفت انگیز

دستگاه ورتکس از دو نوع سیستم خنک کننده داخلی برای ایجاد سرمای ملایم برای پوست در هر مرحله از درمان استفاده می‌کند. چیلر خنک کننده لیزر ورتکس نه تنها فضای داخلی دستگاه را راحت خنک نگه می دارد ، بلکه دمای سطح پوست را در درجه طبیعی و بدون درد حفظ خواهد کرد.

چهار طول موج متفاوت

دستگاه لیزر موهای زائد ورتکس ولکانو دارای چهار طول موج متفاوت است که برای اولین بار دستگاه لیزری با این قابلیت عرضه شده است.

برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی با ما تماس بگیرید

مشخصات فنی

دستگاه لیزر موهای زائد ورتکس ولکانو

✅ مدل : Vertex Volcano Hair removal laser
✅ سری ساخت :دستگاه لیزر ورتکس ولکانو ۲۰۲۳
✅ قدرت خروجی : ۲۰۰۰ وات
✅ نمایشگر:“15 Inch Color Micro Computer Touch Screen
✅ نوع لیزر:High Power 4 Waves Diode Laser (755nm+808nm+940nm+1064nm)
✅ نوع قسمت کاربردی:BF
✅ جریان و ولتاژ ورودی دستگاه:AC 230 /50-60 Hz / 10A /2300VA
✅ سیستم خنک کننده:Sapphire cooling style air+sem-conductor smart TEC

مشخصات دستگاه لیزر موهای زائد ورتکس ولکانو

دستگاه لیزر موهای زائد ورتکس ولکانو argonmeds

تعداد و نوع طول موج دستگاه لیزر ورتکس ولکانو

لیزر ورتکس ولکانو با ترکیب چهار طول موج مختلف با سطح نفوذ های متفاوت به پوست بهترین عملکرد را در نوع خود دارا میباشد.

این دستگاه در هر ۱ ثانیه حدود ۱۵۰ پرتو لیزر، همراه با ۴ طول موج یکپارچه را توسط سیستم رد شیفت کنترل و هدایت می کند.

نوع و فرکانس طول موج ها طبق مشخصات زیر است.

الکساندرایت ۷۵۵ نانومتر Alexandrite 755nm :

 لیزر الکساندرایت میتواند انواع گسترده ای از رنگ پوست و انواع مو ها، از جمله موهای نازک و موهایی که رنگ روشن دارند، مورد هدف قرار دهد.

دایود ۸۰۸ نانومتر Diod 808nm :

طول موج دایود ۸۰۸ برای پوست های تیره تر یا به اصلاح سبزه و گندمی مورد استفاده قرار می گیرد و عمیق ترین فولیکول مو را هدف قرار می دهد. لیزر دایود برای درمان ناحیه‌هایی مانند بازوها، شکم، گونه ها، چانه و دست‌ها کاربرد دارد.

دایود ۹۰۴ نانومتر Diod 904nm :

این طول موج بلند نسل جدید گروه لیزر های دایود است که برای رفع موهای زائد در انواع پوست آسیایی استفاده می شود. طبق بررسی انجام شده این طول موج بسیار تاثیر مثبتی در 

اندیاگ 1064 نانومتر ND-YAG 1064 :

لیزر اندیاگ دارای بالاترین طول موج است و برای درمان موهای سرسخت مانند موهای زیر بغل و ناحیه بیکینی (تناسلی) ایجاد می شوند مورد استفاده قرار می‌گیرد و عمیق ترین قسمت های فولیکول پوست را برای تاثیر بیشتر درمان لیزر رفع موهای زائد مورد هدف قرار می دهد.

تعداد و نوع طول موج دستگاه لیزر ورتکس ولکانو آرگون مدیکال

خرید دستگاه لیزر ورتکس ولکانو

  • دستگاه لیزر موهای زائد ورتکس ولکانو با تکنولوژی مدرن خود جزو یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های لیزر محسوب میشود دلیل این محبوبیت هم بخاطر قابلیت ها و مزیت لیزر ورتکس است که شامل 6 تیپ پوستی ،6 رنگ مو ، 3 نوع ضخامت و تراکم مو است. خرید دستگاه لیزر ورتکس ولکانو این امکان را برای شما فراهم میکند که نسبت به هر کلینیکی بدون هیچ نگرانی بیشترین رضایت را از مراجعه کنندگان خود داشته باشید. 

به هنگام خرید دستگاه لیزر ورتکس ولکانو توجه به نکات زیر بسیار اهمیت دارد:

  • خرید دستگاه لیزر اصل و اورجینال
  • استعلام شرکت مربوطه و بررسی مجوز
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • پشتیبانی و آموزش
  • گواهینامه های مربوط به دستگاه لیزر ورتکس

قیمت دستگاه لیزر ورتکس ولکانو ۲۰۲۳

قیمت دستگاه لیزر ورتکس ولکانو با توجه به عملکرد و نتیجه بالایی که دارد در مقایسه با سایر لیزر ها از قیمت مناسبی برخوردار بوده و خرید آن توسط کلینیک های زیبایی از هر لحاظ مقرون به صرفه است. در حال حاضر به دلیل تغییرات دائم نوسانات نرخ ارز، لیزر ورتکس ولکانو نیز از این قاعده مستثنی نیست. از آنجایی که قیمت دستگاه لیزر بر اساس نرخ دلار مشخص می‌شود. در نتیجه، کاهش و افزایش قیمت دلار بر هزینه نهایی دستگاه ورتکس بی تاثیر نخواهد بود.

 برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه لیزر ورتکس ولکانو 2023 و شرایط خرید دستگاه لیزر ورتکس ولکانو، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید. چنانچه در حال حاضر وقت تماس گرفتن را ندارید به ما پیام دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ایران، تهران، جردن، خیابان ولیعصر، پ 95

سوالات متداول دستگاه لیزر ورتکس ولکانو

لیزر ورتکس ولکانو روش جدید حذف موهای زائد است که ۴ لیزر متفاوت با طول موج های مختلف در این دستگاه وجود دارد که سرسخت ترین موها را از بین خواهد برد.

تاثیر لیزر در همان جلسه اول قابل مشاهده است و میتواند 6 تیپ پوستی ،6 رنگ مو ، 3 نوع ضخامت و تراکم را پوشش دهد و بدون هیچ مشکلی بهترین نتیجه را به ارمغان بیاورد.

در این دستگاه از تکنولوژی ردشیفت – Redshift استفاده می شود که قابلیت تشخیص دمای مناسب برای هر نوع پوستی را دارا می باشد و احتمال خطر سوختگی را به کمترین حالت ممکن میرساند.

نیاز به مشاوره دارید؟