argon medical
خانه » بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در حقیقت بهترین لیزر موهای زائد است که در این دستگاه ها بکار رفته است❤️ و مقایسه انواع دستگاه لیزر به شما کمک میکند بالاترین نتیجه را بر روی پوست خود بگیرید و باعث رضایت شما شود. در این مقاله سعی میکنیم شما را در انتخاب بهترین دستگاه بر اساس شرایط پوستی شما راهنمایی کنیم.

اشتراک گذاری:

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد آرگون مدیکال

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

امروزه فناوری با سرعت زیادی در حال تغییر است و این موضوع در بخش لیزر موهای زائد نیز وجود دارند. در ایران دستگاه های زیادی در کلینیک های زیبایی وجود دارد و طبق تجربه دوستان و تبلیغات هایی که هر یک از این افراد میکنن ما با نام آن ها آشنا هستیم. ولی متاسفانه به دلیل تجربه شخصی و نظر کلینیک ها، اطلاعات کاملا درستی در مورد دستگاه‌ها نداریم. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را در آرگون مدیکال به شما معرفی کنیم.

لیزر موهای زائد یکی از ایمن‌ترین و تاثیرگذارترین روش‌های دائمی حذف موهای زائد است. روشی که از آخرین نتایج فناوری در علم پزشکی بهره می‌برد و می‌تواند شما را برای همیشه از مشکل موهای زائد خلاص کند. البته نتیجه لیزر زمانی موثر و عالی است که در مراکز معتبر و مجهز به بهترین دستگاه لیزر موهای زائد انجام شود.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

وقتی برای اولین بار وارد کلینیک های زیبایی می شوید و در مورد نوع دستگاه لیزر سوال میکنید احتمالا این جمله را شنیدید که ” دستگاه الکساندریت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد “. نکته بسیار مهم این است که اسم دستگاه و اسم نوع لیزر بکار رفته در دستگاه فرق میکند! ولی متاسفانه در ایران این اشتباه بسیار رایج است و باید بدانید که نمی‌توان یک تکنولوژی یا دستگاه لیزر را به عنوان بهترین معرفی کرد. هر کدام از دستگاه‌ها مزایا و معایب خود را دارند و برای افرادی با رنگ پوست و همچنین ضخامت مو مختلف، مناسب‌اند.

برای مثال لیزر الکساندریت سریع و کارآمد است؛ ولی برای رنگ پوست‌های تیره و موهای ضخیم آنقدر موثر نیست. پس همیشه در نظر داشته باشید، هیچ دستگاهی بهترین نیست و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد باید با توجه به شرایط و نوع پوست و موی شما انتخاب شود.

 

چگونه بهترین دستگاه لیزر مو های زائد را انتخاب کنیم؟

حتما شما که این مقاله را دارید مطالعه میکنید تمامی تحقیقات خود را درباره حذف مو های زائد بدن انجام داده اید و به این نتیجه رسیده اید که بهترین روش برای کسب درآمد خدمات لیزر موهای زائد است.
حالا نکته ای که بسیار مهم است این است که چگونه بهترین مرکز لیزر مو شویم و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن را انتخاب کنیم تا هم از نظر قیمت و عدم بازگشت دوباره مو برای شما به صرفه و بدون عیب باشد.
ما برای اطلاع بیشتر شما یک سری بررسی ها را نسبت به مزایا و معایب دستگاه های مختلف لیزر مو بر اساس مهم ترین مولفه که مربوط به پوست و مو افراد مراجعه کننده است انجام دادیم که در این مطلب با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نسبت به پوست و موهای متفاوت که در ایران شاهد تنوع این مورد هستیم را آماده کرده ایم.

فرق نوع لیزر با دستگاه لیزر را بدانید

نوع لیزر با دستگاه لیزر تفاوت دارد. تکنولوژی نوع لیزر شامل ویژگی‌های اصلی پرتوی نور لیزر است. مثلا لیزر الکساندریت دارای طول موج 755 نانومتر است. دستگاه کندلا از فناوری لیزر الکساندریت بهره می‌برد؛ یعنی نوری را ایجاد می‌کند که طول موجی برابر با 755 نانومتر است. پس آنچه ویژگی‌های اشعه لیزر را تعیین می‌کند، فناوری نوع لیزر آن است.

اما میزان تاثیر لیزر روی موها فقط به نوع لیزر استفاده شده در آن بستگی ندارد. از عوامل اصلی آن میتوان به تعداد شات یا شلیک لیزر، وقفه‌های بین شات‌ها، قطر پرتوی لیزری، سیستم خنک کننده یا چیلر دستگاه و بسیاری از موارد دیگر می‌توانند اثر بخشی لیزر را تقویت کند. مثلاً دستگاهی که وقفه کمتری بین هر شات متساعد میکند در وقت و تاثیر آن روی مو خیلی تاثیر دارد. یا مثلا برخی دستگاه‌ها به سیستم خنک‌کننده داخلی و همچنین خارجی (خنک کننده سطح پوست) مجهز هستند.

وقتی نور لیزر بر روی پوست میتابد باعث اختلال در بخش ریشه مو که نام آن فولیکول است میشود و این تابش نور سطح پوست را مقداری گرم میکند. برای این که از آسیب دیدن سطح پوست جلوگیری کنیم و فقط فولیکول مو را درگیر کنیم، باید همزمان با تابش نور لیزر، سطح پوست را خنک کنیم. هر دستگاهی تکنولوژی و سیستمی برای اینکار ابداع کرده است تا از عوارض لیزر موهای زائد که بسیار مهم است جلوگیری کند. در این خصوص حتما مقاله مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد را مطالعه کنید

مدل‌های لیزر موهای زائد

ما 4 مدل مهم لیزر موهای زائد داریم که از این فناوری در دستگاه های لیزر استفاده میشود.

✅ لیزر آی پی ال – IPLطول موج 550 نانومتر
✅ لیزر الکساندرایت – Alexandriteطوج موج 755 نانومتر
✅ لیزر دیود – Diodطوج موج 810 نانومتر
✅ لیزر اندیاگ – Nd:YAGطوج موج 1064 نانومتر

انواع دیگری از لیزر ها مثل روبی هم وجود دارد ولی به دلیل تاثیر ضعیف به آن اشاره نکرده ایم. در تصویر زیر به تفاوت طول موج هر لیزر اشاره کرده ایم. به همین دلیل بعضی از لیزرها با وجود محبوب بودن برای بسیاری از افراد بازدهی خوبی ندارد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بر اساس نوع لیزر آرگون مدیکال
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بر اساس نوع لیزر آرگون مدیکال

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بر اساس نوع لیزر

لیزر آی پی ای – IPL

لیز آی پی ال IPL از طول موج 550 نانومتر استفاده میکند که به آن فتواپیلاسیون هم میگویند از این نوع لیزر بیشتر در دستگاه‌های خانگی، آرایشگاه‌ها و در سالن هایی که استفاده زیادی ندارند مورد استفاده می‌شود. به این دلیل این لیزر ارزش خرید کمی دارد چون تعداد شات این لیزر محدود است و بعد از چند هزار شات اثر آن از بین میرود. در ضمن این دستگاه بر خلاف 3 لیزر دیگر برای استفاده نیاز به مجوز و پزشک ندارد.

لیزر الکساندرایت – Alexandrite

لیزر الکساندرایت از طول موج 755 نانومتر استفاده می کند. این سریع و بسیار موثر با پوست روشن تر و موهای تیره و ظریف است.

به ویژه برای رفع موهای زائد در خط بیکینی، زیر بغل و پاها مناسب است. برای بازوهای مردانه نیز مناسب است.

لیزر دیود – Diod

این لیزر مانند لیزر الکساندرایت یکی از رایج ترین سیستم‌ها است. لیزر دایود بسیار موثر و سریع است . از طول موج 810 نانومتر استفاده می کند که به آن اجازه می دهد تا در عمیق بیشتر نفوذ کند.

به همین دلیل در از بین بردن موهای پشت، شکم و سینه آقایان بسیار موثر است، البته برای هر نوع پوستی با موهای تیره حتی پوست های برنزه قابل استفاده است.

لیزر اندیاگ – Nd:YAG

لیزر ان دی یاگ یا اندیاگ از طول موج 1064 نانومتر  استفاده می کند که بخاطر طول موج طولانی می تواند عمیق تر نفوذ کند، و این فناوری نهایت طول موج را برای از بین بردن موهای زائد را از خود متساعد میکند و میتواند مقاوم ترین موها را با رنگ پوست تیره را از بین ببرد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بر اساس نوع پوست - آرگون مدیکال

سه نوع لیزر الکساندریت، دیود و اندیاگ در دستگاه‌های کلینیکی استفاده شده و نیاز به مجوز دارد و فقط پزشک متخصص یا اپراتور حرفه‌ای لیزر مجاز به استفاده از آن هستند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چه ویژگی ایی باید داشته باشد؟

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد از نظر تاثیرگذاری و رضایت مشتری باید از فناوری‌های الکساندریت، دیود یا اندیاگ بهره ببرد.

به طور کلی برای این که لیزر موهای زائد بهترین اثربخشی را داشته باشد، باید دو نکته رعایت شود:

  • از لیزر سازگار با رنگ پوست استفاده شود.
  • از دستگاه‌هایی با طیف تابش قابل تغییر، وقفه‌های تابشی ایمن و سیستم خنک کننده‌ی پوست استفاده شود.

پس اول از همه باید پزشک یا اپراتور بررسی کند که رنگ پوست و موی شما و همچنین ضخامت موهای شما به چه شکل است تا دستگاه سازگار با آن انتخاب شود. هرچه یک نوع لیزر با شرایط شما سازگارتر باشد، نتایج بهتر و ماندگاری بیشتری دارد. عوامل و دلایل های بسیاری بر این انتخاب تاثیر می‌گذارند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد آرگون مدیکال

انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

خب تا این قسمت ما با انواع لیزر رفع موهای زائد آشنا شدیم حالا به شما دستگاه هایی رو معرفی میکنیم که از این نوع لیزر و تکنولوژی در قسمت هندپیس خود استفاده میکنند. 👍

دستگاه مجهز به لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت یکی از سریع‌ترین فناوری‌های لیزر است. این دستگاه برای لیزر کل بدن بسیار مناسب است و تاثیر زیادی بر روی موهای نازک و رنگ پوست‌های روشن دارد.

بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت، کندلا جنتل مکس پرو است. کندلا Candela یک شرکت لیزر آمریکایی است که در ضمینه لیزرهای پزشکی برای مصارف زیبایی فعالیت میکند این شرکت در سال 1970 تاسیس شد و از فناوری لیزر خود برای درمان طیف گسترده‌تری از بیماری‌های آرایشی از جمله درمان آکنه و اسکار آکنه، چین و چروک‌های جزئی و رفع موهای زائد استفاده می‌کند.

از نقات قوت این دستگاه لیزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطر تابش (Spot size) قابل تغییر برای نقاط صورت
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • بیش از 30 سال سابقه در ضمینه پوست و لیزر درمانی

کندلا جنتل مکس پرو آرگون مدیکال

——————————————————–

دستگاه مجهز به لیزر دیود

لیزر دیود تعداد جلسات درمانی کوتاه‌تری دارد و تاثیر آن بخاطر طول موج بالاتر کمی بیشتر از الکساندریت است. این دو برتری به دلیل فاصله سریع تر بین هر تابش لیزر است و انجام لیزر با دیود کمی دردناکتر است.

بهترین دستگاه لیزر دیود، سایناشور وکتوز نام دارد که توسط شرکت معتبر سایناشور Cynosure در وستفورد آمریکا ساخت این دستگاه را انجام میدهد. از نظر سرعت لیزر، دیود وکتوز بهترین دستگاه لیزر موهای زائد است. در مورد درد ناشی از این لیزر باید بدانید که اکثر افراد به خوبی درد اندک آن را تحمل می‌کنند. بعضی از افراد به خاطر نازک بودن پوست و آستانه درد پایین تحمل این لیزر را ندارند و باید با اپراتور این موضوع را بیان کند که نسبت به تغییر نوع دستگاه درمان اقدام کنند.

از نقات قوت این دستگاه لیزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطر تابش وسیع تر (افزایش سرعت لیزر درمانی)
  • مجهز به سیستم خنک کننده داخلی
  • سیستم بررسی ملانین (افزایش ایمنی و کاهش عوارض لیزر)

دستگاه لیزر سایناشور وکتوز آرگون مدیکال

——————————————————–

دستگاه مجهز لیزر اندیاگ (ان دی یاگ)

فناوری اندیاگ برای کسانی‌ که پوست تیره‌ای دارند، تاثیر بیشتری نسبت به لیزر دیود و الکساندریت دارد و نتیجه بهتر و تعداد جلسات کمتری نسبت به دو نوع لیزر قبلی دارد.

بهترین دستگاه لیزر اندیاگ، دکا موتوس مکس است. شرکت دکا Deka در سال 1991 در آمریکا تاسیس شد و در حوزه سیستم های لیزر پزشکی و درمان های جدید فعالیت میکند. لیزر دکا به دو لیزر الکساندریت و اندیاگ مجهز است.

استفاده از دو تکنولوژی به صورت همزمان یعنی این دستگاه مانور بالایی دارد که نتیجه بهتری میتوان بر روی پوست گرفت. و به نظر متقاضیان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد است.

از نقات قوت این دستگاه لیزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب برای تمام رنگ‌های پوست
  • مناسب برای کسانی که ضخامت موی نازکی دارند
  • مجهز به یک فناوری که انرژی پرتوها متراکم میکند و درصد جذب آن‌ها را بیشتر می‌کند.

دستگاه لیزر دکا موتوس آرگون مدیکال

——————————————————–

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه مجهز به هر 3 مدل لیزر ( الکساندرایت – دیود – اندیاگ )

در هر یک از دستگاه های بالا همان طور که توضیح دادیم از یک یا دو فناوری لیزر در آن ها استفاده شده است و هر کدام از لیزر ها برای هر فرد بر اساس نوع پوست و مو متفاوت است.

ولی سوالی که پیش میاد اینه که آیا دستگاهی وجود دارد که تمام این لیزر ها رو یکجا داشته باشد؟

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد که هر 3 مدل لیزر را دارا می باشد، سوپرانو تیتانیوم است. این دستگاه ساخت شرکت آلما  آمریکا می باشد. این کمپانی در سال 1999 تاسیس شد و نسبت به شرکت های دیگر سابقه کمتری دارد ولی با در نظر گرفتن مشکلات سایر دستگاه های لیزر، مجهزترین و کامل ترین دستگاه لیزر دنیا با امکانات اختصاصی را تولید کرده است.

دستگاه لیزر تیتانیوم از هر 3 نوع لیزر الکساندرایت، دیود و اندیاگ استفاده میکند که باعث شده بالاترین تاثیر را با کمترین عوارض را بوجود بیاورد که بعد از استفاده بیشترین رضایت را در مقایسه با سایر دستگاه‌ها را دارد. 👌

از نقات قوت این دستگاه لیزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب و ایمن برای تمام رنگ‌های پوست و مو
  • مناسب برای کسانی که هر نوع ضخامت مو دارند
  • مجهز به یک فناوری انحصاری SHR که تمام طیف نور لیزر را با تشخیص خودکار پوست و موی شما، مناسب ترین طول موج را ایجاد میکند.

دستگاه لیزر تیتانیوم آرگون مدیکال

——————————————————–

بهترین لیزر موهای زائد آرگون مدیکال

در این مقاله سعی کردیم با بررسی دقیق به شما در انتخاب بهترین لیزر موهای زائد کمک کنیم تا شما با اطلاعات کامل دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نکته مهم این دستگاه های لیزری که به آن اشاره کردیم این است که شما برای استفاده این دستگاه لیزر نیاز به مجوز برای استفاده از آن دارید و در صورت نداشتن مجوز رسمی از فروشنده دستگاه لیزر، شامل جریمه ‌میشوید! شرکت آرگون مدیکال تمام مجوز های مورد نیاز را در اختیار شما قرار میدهد 💯

در‌صورتی‌ که شما کلینیک زیبایی دارید یا قصد راه اندازی آن را دارید و در حال پیدا کردن دستگاه ایده آل خود هستید و یا قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم را دارید پیشنهاد میکنیم از مشاوره رایگان کارشناسان ما با شماره 09129683517 و یا داخلی 02188700444 بهره‌مند شوید تا شما را در خصوص سایر جزئیات و همچنین انتخاب دستگاه بر حسب بودجه شما راهنمایی کنند.

4.4/5 - (72 امتیاز)

22 پاسخ

  1. کاش قیمت این دستگاه لیزر هم اعلام میکردید. الان این دستگاه لیزر تیتانیوم قیمتش چقدره؟

    1. سلام وقت بخیر
      به خاطر تغییر قیمت درج قیمت تمام محصولات وجود نداره
      ولی آخرین لیست قیمت به ایمیل شما ارسال شد

    2. با سلام
      قیمت به ایمیل شما ارسال شد
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 09129683517 و یا 02188700444 تماس بگیرید.

  2. درود بر شما
    اول تشکر میکنم بابت اینکه تمام دستگاه های لیزر موهای زائد معروف بازار رو یکجا توضیح دادید
    دومین موضوع اینه که اگر بخوایم دستگاه تیتانیوم رو از نزدیک ببینم امکانش وجود داره؟

    1. با این مقایسه باید بین دستگاه تیتانیوم و الکس یکی رو انتخاب کرد

    2. با سلام
      بله این امکان وجود داره
      آدرس: تهران، یوسف آباد، خیابان اکبری، بالاتر از خیابان 31ام، پلاک83

  3. با این بررسی خیلی راحتتر میشه تو نتیجه گرفتن برای خرید دستگاه لیزر تصمیم گرفت

  4. من خودم تیتانیوم رو از نزدیک تو نمایشگاه تهران دیدم خیلی دستگاه خوبی بود

    1. خیلی خوب همه مدل هارو معرفی کردید اینجوری راحت تر تصمیم میشه گرفت چون دستگاه لیزر خیلی تنوعش زیاده

  5. تو کلینیک ما از دستگاه الکساندرایت استفاده میکنیم ولی تیتانیوم نظرم رو جلب کرده کسی تا حالا تجربه استفاده شو داره؟

  6. کلا تو بازار ایران این مدل لیزرایی که معرفی کردید جزو بهترین هاست ولی تو عمل نشون میده کدوم بهترن

  7. مقایسه دستگاه لیزر ها خیلی میتونه تو انتخاب کمک کنه فقط کاش میشد از نظر قیمت هم مقایسه میکردید

  8. از کجا کلینیکی پیدا کنم که دستگاه لیزر تیتانیوم رووداشته باشع؟

  9. از کجا میتونیم کلینیک هایی که این دستگاه لیزر رو استفاده میکنن پیدا کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به مشاوره دارید؟