argon medical
لیزر کیوسوییچ پیکوسکند Q-switch آرگون مدیکال

لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند Q-switch

معرفی و امکانات دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند

دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند یک فناوری موثر برای درمان قطعی لک های پوستی و پاک کردن خالکوبی یا تاتو می ‏باشد.🔥 دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند جزو بهترین و معروف ترین دستگاه در حوزه‌ی پوست و زیبایی است که بدون نیاز به جراحی و بیهوشی مشکل را از بین می‌برد.

4/5 - (3 امتیاز)

فهرست مطالب

لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند

لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند (Q-switch picosecond laser) یکی از جدیدترین دستگاه های جوانسازی پوست، حذف خالکوبی ها و  لک های پوستی است که از سال ۲۰۱۲ تحت نظارت سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) شروع به فعالیت کرده است. این لیزر را می‌توان یکی از بهترین دستگاه‌ها برای از بین بردن لک‌های پوست، جای جوش، جای زخم یا اسکار و تتو دانست. لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند روشی سریع و غیر تحاجمی است که بدون نیاز به جراحی یا بیهوشی رنگدانه لک‌های پوستی را از بین می‌برد و هیچ آسیبی به بافت‌های اصلی پوست نمی‌رساند.

با استفاده از این لیزر کیوسوئیچ می‌توان مشکلات و آسیب‌های پوستی که به دلایل مختلف بوجود آمده است را برطرف کرد اما جدید بودن و همچنین عدم آشنایی افراد با این روش باعث شده است که افراد تمایلی نسبت به استفاده از آن نداشته باشند. اگر شما از جمله کسانی هستید که برای رفع لک‌های پوستی، خالکوبی، لک‌های مربوط به ماه‌گرفتگی یا خورشیدگرفتگی، کک ومک، خال، جای کندن جوش و… به کلینیک زیبایی مراجعه کرده‌اید و لیزر کیوسوییچ به شما پیشنهاد شده، این مطلب را بخوانید. در این مقاله همه نکات مهم لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند را به شما توضیح خواهیم داد تا با اطلاعات کامل برای زیباتر شدن و داشتن پوستی شفاف و صاف اقدام کنید.

کادر فروش و خرید لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند

خانم محمدی
کارشناس ارشد فروش
فروش
خانم اسدبیک
کارشناس فروش
فروش

لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند چیست ؟

لیزر کیوسوئیچ اشعه‌ای با استفاده از لیزر اندیاگ (Nd:YAG laser) با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر است که با استفاده از دستگاه خاصی بر روی پوست تابانده می‌شود. این اشعه با نفوذ به لایه‌های پوست توسط ملانین یا همان رنگدانه‌ها جذب می‌شود و همین دلیل باعث بازیابی رنگ اصلی پوست و از بین بردن لک‌ها یا رنگ‌های مصنوعی مثل خالکوبی موجود در بافت پوست می‌شود. لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند میتواند برای یکدست کردن رنگ پوست در همه قسمت‌های بدن مورد استفاده قرار گیرد. لیزر پیکوسکند برای درمان لک‌های ایجاد شده در اثر تغییرات هورمونی، لکه های قهوه ای پشت دست، عوامل ژنتیکی، بارداری و برخی عوارض بیماری‌ها و داروها مناسب است.

لیزر کیوسوئیچ در واقع یک فناوری هوشمند است که برای انواع آسیب‌های پوستی کاربرد موثر و رضایت بخش دارد. اصلی‌ترین کاربرد این لیزر از بین بردن لک‌های پوستی است که در اثر افزایش سن یا عوارض بارداری ایجاد شده‌اند. این لک‌ها معمولا به رنگ قهوه‌ای بوده و با نگاه کلی به سطح پوست نسبت به رنگ طبیعی بدن تیره‌تر هستند.

یکی دیگر از لک های پوستی میتواند در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید است که باعث ایجاد لک‌هایی روی قسمت‌های مختلف بدن نظیر دست‌ها، بازوها، پاها، صورت، گردن و… می‌شود. با لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند می‌توان این لک‌ها را از بین برد یا در حد بسیار زیادی کمرنگ‌تر کرد. همچنین با استفاده از لیزر درمانی می‌توان اثرات رگ‌های سطحی روی پوست که معمولاً به رنگ‌های قرمز، آبی یا ارغوانی و معروف به رگ‌های عنکبوتی هستند نیز از بین برد.

در صورتی که در چهره فرد جای جوش، کک ومک و زخم به‌صورت یک لکه تیره روی پوست باقی مانده باشد، با لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند قابل رفع و درمان است. همچنین می‌توان خال‌های ریز یا خال‌هایی که حالتی به‌صورت برجسته نباشند را نیز از بین برد. یکی دیگر از قابلیت های لیزر کیوسوئیچبرای از بین بردن لک‌هایی است که به دلیل ماه‌گرفتگی (خال مادرزادی) یا خورشیدگرفتگی ایجاد شده‌اند. با استفاده از لیزر پیکوسکند می‌توان آثار تتو یا خالکوبی در قسمت‌های مختلف بدن را از بین برد یا آن را به‌طور کامل برطرف کرد. در ضمن این لیزر می‌تواند برای رفع قارچ ناخن نیز مورد استفاده قرار گیرد.

برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی با ما تماس بگیرید

لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند آرگون مدیکال

داشتن ظاهری زیبا و حفظ آن یکی از اصول استفاده از هر روش درمانی از جمله لیزر کیو سوئیچ است. بسیاری از افراد برای داشتن پوستی صاف و بدون لک به دنبال روش های مختلفی میروند که بهترین آن استفاده از لیزر درمانی است.

تاثیر لیزر پیکوسکند در افرادی که پوست روشن‌تری دارند تاثیر بهتری نسبت به پوست تیره خواهد گذاشت. به همین دلیل پزشکان پوست به افرادی که پوست خیلی تیره دارند، استفاده از سایر روش‌ها را توصیه می‌کنند.

اگر از لیزر کیوسوئیچ برای درمان لک‌های صورت استفاده می‌شود، فرد نباید تب‌خال یا جوش های فعال داشته باشد. همچنین اگر به تازگی اقدام به پاکسازی پوست و یا سایر روش های درمانی داده اید و هنوز مدت زیادی از آن نمی‌گذرد بهتر است استفاده از این روش را مدتی به تاخیر بیندازد. در ضمن این روش برای خانم‌های باردار مناسب نیست.

درصورتی‌که فرد به بیماری‌های پوستی یا خود ایمنی مانند ویتیلایگو مبتلا باشد نمی‌تواند از این روش درمانی استفاده کند. همچنین هر شخصی که به نوعی با لک‌های پوستی درگیر است یا از انجام دادن تتو پشیمان شده است، می‌تواند از این روش برای از بین بردن لک‌ها و تتو یا خالکوبی استفاده کند.

تاثیر لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند آرگون مدیکال

روش کار با لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند

درمان با لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند روشی بدون درد و غیر تهاجمی است. اما ممکن است گرمای پرتو تابانده شده به پوست باعث ایجاد سوزش کمی در پوست شود. به همین دلیل پزشک یا اپراتور قبل از درمان ناحیه را با استفاده از کرم یا اسپری بی‌حسی لیزر، بی‌حس می‌کند. بعد از آن با استفاده از دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند با درجه ای مناسب و با توجه به شریط پوست شما، پرتو لیزر به سطح موردنظر تابانده می‌شود.

این پرتو نور لیزر به لایه‌های پوست نفوذ می‌کند و فولیکول یا همان رنگ‌دانه‌های پوست را تغییر می‌دهد. رنگ‌دانه‌های غیر فعال شده از طریق ماکروفاژهای پوستی به سایر قسمت‌های بدن می‌روند و در نهایت از طریق مجرای سیستم لنفاوی بدن دفع می‌شوند. البته پوست‌پوست شدن محل لیزر بعد از درمان نیز به بازیابی پوستی شفاف و طبیعی کمک می‌کند.

روش کار با لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند آرگون مدیکال

تعداد جلسات لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان آسیب‌های پوست با لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند اصولاً به تصمیم پزشک معالج وابسته است. پزشک با معاینه و شرایط خاص هر بیمار، نوع خال‌کوبی یا تتو و دیگر لک‌های پوستی، میزان نوع درمان، نوع پوست، رنگ پوست و موارد تخصصی، تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان را تعیین می‌کند. در حالت استاندارد، تعداد جلسات موردنیاز برای لک‌های کمرنگ که در ابعاد کوچکی قرار دارند، ۳ الی ۴ جلسه است. اما برای ابعاد بیشتر و لک‌های پررنگ‌تر ممکن است نیاز به ۵ الی ۶ جلسه لیزر درمانی نیاز باشد. فاصله هر جلسه لیزر معمولا ۱ ماه است اما همه ای موارد بستگی به تشخیص پزشک ممکن است کمتر یا بیشتر تغییر کند.

اگر در طول درمان با لیزر کیوسوئیچ، توصیه‌های مراقبتی پزشک به‌طور کامل رعایت شود، تاثیر درمان بدون هیچ گونه عارضه ای برای همیشه باقی خواهند ماند. در دوره درمان از قرار گرفتن در نور خورشید جدا خودداری کنید و استفاده از کرم‌های ضد آفتاب با مشورت پزشک مهم‌ترین نکته است. چون نور خورشید باعث تیره شدن محل‌های درمان و ایجاد لک‌های جدید بر روی پوست شما می‌شود. به همین دلیل با رعایت این موارد می‌توان برای همیشه از داشتن پوستی صاف و شفاف و بدون لک‌های مزاحم لذت ببرید.

هزینه لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند

هزینه لیزر کیوسوئیچ به عوامل مختلف پوست شما بستگی دارد. اینکه قصد درمان و برطرف کردن چه آسیبی را دارید، یکی از مهم‌ترین ملاک‌های قیمت است. دکتر متخصص باید میزان و سطح آسیب و محل آن را روی پوست شما بررسی کند. و به طور کل هرچه سطح لک، جای جوش و آکنه، کک ومک، تتو یا خالکوبی بیشتر باشد یا شاید قصد برداشتن تعداد بیشتری از خال‌های خود را داشته باشد، قیمت آن به مراتب افزایش پیدا میکند.

علاوه بر آن ابعاد خال‌ها نیز در تعیین هزینه لیزر تاثیر دارد. همچنین نوع پوست، سن، رنگ و نوع پوست، رنگ خالکوبی، تعداد جلسات مورد نیاز و زمان هر جلسه از مواردی است که در تعیین هزینه لیزر کیوسوئیچ موثر خواهد بود.

خرید لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند آرگون مدیکال

معایب و مزایای لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند

از مهم‌ترین مزیت لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند کم‌خطر و غیر‌تهاجمی بودن آن است. اگر به دنبال روشی مطمئن و سریع برای از بین بردن لک‌های پوست خود و جای خال‌کوبی می‌گردید، لیزر کیوسوئیچ آرگون مدیکال یکی از بهترین‌ها است. با استفاده از این روش بدون درد و عوارض از دست تتوها و خال‌کوبی‌های قدیمی و آکنه خلاص خواهید شد. می‌توانید خال‌های مادرزادی مثل ماه‌گرفتگی را از بین ببرید و با برطرف کردن جای جوش و زخم‌های کهنه و کک ومک، داشتن پوستی صاف و یکدست را به خود هدیه کنید.

لیزر کیوسوئیچ یکی از درمان‌های بسیار کم‌خطر و بدون هیچ برشی برای رفع لک‌های پوستی، کک ومک و پاک کردن خال‌کوبی است. معمولا پس از اولین جلسه درمان بعد از انجام لیزر محل درمان قرمز و ملتهب می‌شود. این حالت بعد از چند ساعت یا نهایتا یک الی دو روز برطرف می‌شوند این عوارض کاملا طبیعی بوده و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. از دیگر حالت های این روش ممکن است لک‌هایی به رنگ قهوه‌ای روی پوست ایجاد شود که بعد از مدت زمان کوتاهی برطرف می‌شوند. این لک‌ها در کنار پوست پوست شدن محل درمان نشانه بهبودی است و بعد از بازیابی محل درمان می‌توانید تغییرات پوست را احساس کنید. برطرف شدن این موارد نیازمند زمان و صبر است. پس بهتر است برای زیبایی خود کمی صبوری به خرج دهید.

معایب و مزایای لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند آرگون مدیکال

از بین بردن تتو و خال‌کوبی با لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ بهترین روش برای از بین بردن تتو و خال‌کوبی است، از مواردی که باید به آن اشاره کرد این است که ممکن است بعد از چند جلسه آثار یا طرح خال‌کوبی‌ها پررنگ‌تر شوند. این اتفاق به این دلیل است که رنگ‌دانه‌های تتو و خال‌کوبی به سطح پوست آمده‌اند و به همین دلیل رنگ آن را بیشتر احساس میکنید. این موضوع کاملا طبیعی است و با مداومت بعد از گذشت چند جلسه روند بهبودی کامل نمایان خواهد شد. استفاده از لیزر کیوسوئیچ باعث ایجاد زخم‌های ریزی بر روی سطح پوست می‌شود. این زخم‌ها دردناک یا عمیق نیستند و حدوداً چهار الی پنج روز بعد از هر جلسه لیزر درمانی بهبود پیدا می‌کنند.

خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند

قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند با توجه به عملکرد مناسبی که دارد در مقایسه با سایر لیزر ها از قیمت مناسبی برخوردار بوده و خرید آن توسط کلینیک های زیبایی از هر لحاظ مقرون به صرفه است. در حال حاضر به دلیل تغییرات دائم نوسانات بازار، لیزر پیکوسکند نیز از این قاعده مستثنی نیست. از آنجایی که قیمت آن بر اساس نرخ دلار مشخص می‌شود. در نتیجه، کاهش و افزایش دلار بر هزینه نهایی دستگاه کیوسوئیچ پیکوسکند بی تاثیر نخواهد بود.

خرید دستگاه لیزر کیوسوییچ پیکوسکند

 

برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند 2023 و شرایط خرید لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید. چنانچه در حال حاضر وقت تماس گرفتن را ندارید به ما پیام دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ایران، تهران، خ ولیعصر، بالاتر از تقاطع نیایش، روبروی پارک ملت، خیابان سعیدی، پ 95

سوالات متداول دستگاه لیزر کیوسوئیچ پیکوسکند

 لیزر کیوسوئیچ جدیدترین فناوری لیزر برای جوانسازی پوست، حذف خالکوبی ها و  لک‌های پوستی است. لیزر کیوسوئیچ از لیزر اندیاگ (Nd:YAG laser) با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر استفاده میکند.

خرید این دستگاه به 2 روش نقد و اقساط امکان پذیر است. برای اطلاع از شرایط و قیمت با شرکت آرگون مدیکال با شماره 02188700444 در ارتباط باشید.

نیاز به مشاوره دارید؟