argon medical
دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس آرگون مدیکال

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

معرفی و امکانات دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم پلاس

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس یک دستگاه پیشرفته برای رفع موهای زائد است. لیزر تیتانیوم پلاس با نام تجاری سوپرانو تیتانیوم پلاس در شرکت آرگون مدیکال عرضه می‌شود. ❤️ در ادامه به معرفی و امکانات این لیزر می‌پردازیم.

4.2/5 - (112 امتیاز)

فهرست مطالب

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس (Soprano Titanium plus Laser) دستگاهی کارآمد و پر طرفدار برای رفع موهای زائد است لیزر تیتانیوم پلاس به ویژگی های جدید سال ۲۰۲۳ ارتقا یافته است و برای درمان های سریع تر، ایمن تر و راحت تر است. این دستگاه برای انواع پوست و رنگ موهای مختلف مناسب میباشد. در ادامه از این محصول و ویژگی ها و فناوری های جدید آن بیشتر آشنا می‌شویم.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس برای تمامی رنگ‌ های پوست مورد استفاده قرار میگیرد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. این دستگاه با بهره‌مندی از ۴ طول موج‌ متفاوت و قدرتمند، ملانین‌ های پوست را تحت تأثیر قرار می‌دهد و باعث غیر فعال شدن فولیکول مو می‌شود به همین دلیل برای انواع تایپ پوستی مانند سفید، تیره، سبزه، گندمی، برنزه و … کاملاً مناسب است.

رفع موهای زائد بدن با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس یک روش امن و  بدون ریسک است و عوارض جدی به همراه ندارد. در واقع، متخصصین پوست و مو و اپراتورهای این دستگاه پیشرفته را بر حسب نوع پوست افراد و وضعیت موی آن‌ها تنظیم می‌کنند. بنابراین همه افراد می‌توانند بدون مشکل و نگرانی از اثرات مثبت و رضایت بخش آن برخوردار شوند.

دستگاه لیزر تیتانیوم آرگون مدیکال معرفی

روش کار دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

روش حذف موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس سوپرانو بسیار متفاوت با سایر دستگاه‌ها میباشد. دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با استفاده از فناوری ۳ بعدی (3D) منحصر به فرد خود که برای اولین بار مورد اجرا قرار گرفته است، سه طول موج لیزر مختلف را در یک اپلیکاتور یا هندپیس دستگاه ترکیب می کند و به طور یکنواخت و متناوب به عمق بافت موها و ساختارهای فولیکول مو مورد هدف قرار می دهد، دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم پلاس بهترین عملکرد و رضایت را در بین دستگاه های موجود در بازار را دارد. این دستگاه دارای هندپیس لیزر ۴ سانتی متر مربعی با سیستم خنک کنندگی پیشرفته و مانیتور مجزا روی اپلیکاتور میباشد.

حذف موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس بسیار سریع‌تر و کاملاً بدون درد است که راه‌حل بهبود یافته قابل توجهی را برای مراجعه کنندگان و پزشکان ارائه می‌دهد. از مزایای سوپرانو تیتانیوم پلاس میتوان به دارا بودن ۴ طول موج ترکیبی دریک هندپیس اشاره کرد که با روش تجاری و مقرون بصرفه برای پزشک و بیمار ساخته و روانه بازار شده است. در نتیجه دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس راه حل جدید و منحصر به فردی مبتنی بر بهترین عملکرد را در صنعت حذف موهای زائد ایجاد کرده است.

دستگاه لیزر آلما سوپرانو تیتانیوم پلاس همراه با ماندگاری درمان طولانی مدت، افزایش راحتی و نیاز به سرویس و نگهداری کم، ایمن ترین و موثرترین درمان حذف موهای زائد موجود در دنیا است.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس نسل جدید دستگاه لیزر موهای زائد - آرگون مدیکال

تعداد و نوع طول موج دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

لیزر تیتانیوم پلاس با ترکیب چند طول موج مختلف با سطح نفوذ های متفاوت به پوست بهترین عملکرد را در نوع خود دارا میباشد، نوع و فرکانس طول موج ها طبق مشخصات زیر است.

الکساندرایت ۷۵۵ نانومتر: Alexandrite 755nm این طول موج برای هدف قرار دادن انواع گسترده ای از رنگ پوست و انواع مو، از جمله موهای نازک و موهایی که رنگ روشن دارند، مورد استفاده قرار میگیرد.

دایود ۸۰۸ نانومتر: Diod 808nm این طول موج برای پوست های تیره تر یا به اصلاح سبزه و گندمی استفاده می شود و فولیکول های عمیق مو را هدف قرار می دهد. این طول موج برای درمان ناحیه‌هایی مانند بازوها، شکم، گونه ها، چانه و پاها کاربرد دارد.

اندیاگ 1064 نانومتر: ND-YAG 1064 پر نفوذترین طول موج است و برای درمان موهای سرسخت مانند موهایی که در زیر بغل و ناحیه بیکینی (تناسلی) ایجاد می شوند مورد استفاده قرار می‌گیرد و عمیق ترین قسمت های فولیکول پوست را برای موثرترین درمان لیزر موهای زائد مورد هدف قرار می دهد.

اندیاگ 940 نانومتر: 🆕

ND-YAG 940 این فرکانس جزو جدیدترین طول موج های شناخته شده برای حذف موهای زائد است. با اضافه شدن این قابلیت به دستگاه لیزر تیتانیوم تمام موهایی که امکان رویش مجدد را داشته باشند ریشه کن خواهد شد.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با 3 طول موج - آرگون مدیکال

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با سایر لیزرها

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس (Soprano Titanium plus) جدیدترین نوع لیزر برای حذف موهای زائد است همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم این دستگاه ۳ طول موج مهم و موثر را در یک اپلیکاتور ترکیب می کند. این بدان معناست که لیزر به موها در سه عمق مختلف فولیکول به طور همزمان ارسال میشود و باعث غیر فعال شدن ریشه مو خواهد شد.

همچنین دستگاه تیتانیوم پلاس از یک هندپیس منحصربفرد Quattro بهره میبرد. این بزرگترین ابعاد سر اپلیکاتور نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر است، به این معنی است که زمان درمان بیمار تا ۵۰ درصد کاهش پیدا میکند. همچنین به دلیل سیستم مدرن خنک کننده آیس پلاس (ICE PLUS) پوست را کاملاً خنک می‌کند، این ویژگی باعث می‌شود که در حین انجام لیزر درمانی، بیمار هیچ دردی را احساس نکند.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس بر خلاف بسیاری از دستگاه‌های لیزر موهای زائد، می تواند در تمام طول سال یعنی تمام فصل های سال برای انواع پوست و نوع مویی مورد استفاده قرار گیرد و حتی می توان به طور موثر و رضایت بخش برای از بین بردن موهای زائد روی پوست برنزه و موهای رنگ روشن مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 1200 وات - آرگون مدیکال

مجوز های دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس آرگون مدیکال

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس جزو لیزرهای مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا ( FDA ) میباشد که مهم ترین مجوز جهانی دستگاه های لیزر در دنیا میباشد.

از دیگر مجوزهای مهم این دستگاه مجوز استاندارد اروپا ( CE ) میباشد که دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس در کارنامه خود به همراه دارد در ضمن مجموعه ما با افتخار این مجوزها را با قابلیت استعلام خدمت شما ارائه میدهد.

ما در اینجا سعی کردیم مهم ترین مجوزها را شرح دهیم و بگوییم که دستگاه ارائه شده توسط آرگون مدیکال این دو مجوز مهم را دارا میباشد. در ضمن آرگون مدیکال تنها شرکتی است که دستگاهی را در ایران با گارانتی ارائه می دهد و تمام مجوز های جهانی و محلی مختلف را در رزومه خود دارا میباشد.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس روی آینده تمرکز کن - آرگون مدیکال

مشخصات فنی

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

✅ مدل : Soprano Titanium plus 1600W
✅ سری ساخت :دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس ۲۰۲۳ KM
✅ نمایشگر:15 Inch color microcomputer touch Screen
✅ نوع لیزر:High Power 4 Waves Diode Laser (755nm+808nm+940+1064nm)
✅ فرکانس:1-10 Hz
✅ اندازه ناحیه‌ی درمان:14*14mm . 12*20mm . 12*35mm or 15*27mm
✅ دمای هندپیس:-35 ~5 °C
✅ عملکرد دستگاه/ کلاس ایمنی:ناپیوسته/ Class I
✅ نوع قسمت کاربردی:BF
✅ جریان و ولتاژ ورودی دستگاه:AC 230 /50-60 Hz / 10A /2300VA
✅ سیستم خنک کننده:Sapphire cooling style air+sem-conductor smart TEC

مشخصات فنی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

لیزر تیتانیوم - آرگون مدیکال

لیزر تیتانیوم پلاس چه اثراتی دارد؟

با توجه به عملکرد فوق العاده دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس می‌توان آن را یک روش کاملا ایمن و بی‌خطر حساب کرد. رفع موهای زائد با استفاده از این دستگاه، عوارض جانبی به همراه ندارد و بیمار پس از اتمام درمان هیچ گونه علایم و التهابات پوستی را احساس نخواهد کرد.

گاهی اوقات ممکن است افرادی که دارای پوست‌ های حساس هستند در ناحیه تحت درمان کمی قرمزی مشاهده کنند که این اثرات بعد از نیم ساعت کامل از بین می‌ رود و جای هیچ گونه نگرانی نیست و تا به امروز متخصصان زیبایی، عوارض جدی را توسط بیماران را اعلام نکرده اند.

میزان تاثیر گذاری لیزر تیتانیوم پلاس

کارایی این لیزر ارتباط مستقیمی با رنگ پوست و موی افراد دارد. افراد دارای پوست‌ تیره، موهای ضخیم‌تری نسبت به سایر افراد دارند، اما این دستگاه با بکارگیری لیزر تیتانیوم پلاس و چندین جلسه درمان می‌توانند نتایج رضایت‌بخشی را کسب کنند.

ادغام طول موج‌ های الکساندرایت، دایود و اندیاگ در دستگاه باعث می‌شود تا عمق ریشه فولیکول موها را هدف قرار دهد و بیش از 90% موها را نابود کند. موهایی که به اصطلاح زیر پوستی و بیکینی نامیده می‌ شوند نیز در این روش به خوبی از بین می‌روند. اغلب پزشکان پوست و مو معتقد هستند طول موج‌ های 755، 810، 940 و 1064 نانومتر که در بالا به آن اشاره کردیم در کنار یکدیگر بهترین کارایی خود را برای رفع موهای زائد به دیگران نشان می‌دهند.

لازم به ذکر است هیچ کدام از دستگاه‌ های لیزر نمی توانند تا به طور کامل و 100% موهای زائد را از بین ببرند! می‌توانیم با اطمینان بیان کنیم لیزر تیتانیوم پلاس در بین سایر دستگاه‌ ها، موفقیت و عملکرد اجرایی بالایی در از بین بردن ریشه موها دارد. به همین دلیل دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس آرگون مدیکال عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را در اختیار دارد.

دستگاه تیتانیوم پلاس با سایر لیزرها چه تفاوتی دارد؟

طول موج و فرکانس‌ قوی:

مهم‌ترین تفاوت دستگاه‌ لیزر تیتانیوم پلاس مربوط به طول موج و فرکانس آن‌ها است. برخی لیزرها با طول موج بسیار ضعیف، قدرت از بین بردن موهای زائد را ندارند. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که با امتحان چندین دستگاه‌ لیزر هنوز نتوانسته‌اید نتیجه خوبی و رضایتمندی به دست آورید، حتما لیزر تیتانیوم پلاس با برخورداری از طول موج‌ های قوی و فرکانس بالا به شما در حل این مشکل به شما کمک خواهد کرد. در واقع، سوپرانو تیتانیوم یک روش تضمینی و اثر بخش برای رفع موهای زائد محسوب می‌شود.

اندازه نقطه پرتو لیزر تیتانیوم:

تفاوت‌ دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با سایر دستگاه‌ ها مانند پلاتینیوم در اندازه نقطه پرتو آن‌ها است. هر چقدر اندازه اسپات لیزر دستگاه بزرگتر باشد بر سریع تر شدن روند درمان تأثیرگذار است. بیشتر لیزرها قطر پرتو کوچکی دارند، ولی دستگاه تیتانیوم با داشتن نقطه تابش بزرگ به اندازه 4 سانتیمتر و پوشش دادن سطح وسیعی از پوست، درمان را آسان‌‌تر می‌کند.

طول عمر بالای دستگاه تیتانیوم پلاس:

دستگاه‌ های لیزر بر اساس نوع تکنولوژی و فناوری به کار رفته از لحاظ مدت ماندگاری با یکدیگر متفاوت هستند. سوپرانو تیتانیوم از آن دسته محصولاتی است که در مقایسه با محصولات مشابه خود طول عمر بالایی دارد و با داشتن دو عدد هندپیس قدرتمند، بهترین کارایی خود را به نمایش می‌گذارد.

soprano titanium سوپرانو تیتانیوم پلاس آرگون مدیکال

✅ هندپیس قدرتمند

✅ خنک کنندگی قوی

✅ اپلیکاتور هندپیس

✅ دارای فیلتر آب

✅ هندپیس هوشمند

✅ توان قدرتمند

سیستم خنک کننده دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

سیستم خنک کننده لیزر تیتانیوم پلاس از سیستم خنک کنندگی آیس پلاس (ICE PLUS) بهره میبرد.

این سیستم شامل فن های داخلی و خارجی، پمپ آب، سیستم انتقال سرما به هندپیس و مخزن آب و لوله کشی داخلی می باشد. تمامی این سیستم به صورت مدرن و بهینه سازی شده در سال ۲۰۲۲ در دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس ارائه می شود.

در ضمن سیستم خنک کننده دستگاه تیتانیوم پلاس اصلی کاملا در بدنه دستگاه میباشد و هیچ سیستم خنک کننده یا به اصطلاح چیلر اضافی جدا همراه دستگاه نمی باشد.
پمپ آب دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم پلاس ارائه شده توسط آرگون مدیکال کاملا بهینه شده و ساخته شده برای دستگاه سوپرانو تیتانیوم میباشد که قابلیت کارکرد 24 ساعته را دارا میباشد.

 

سیستم خنک کننده دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس آرگون مدیکال

سیستم انتقال سرما و لوله کشی و منبع آب دستگاه نیز مثل سایر قسمت ها از بهترین مواد و آلیاژها اولیه ساخته شده اند که این امر هم باعث بهینه بودن دستگاه، بازدهی بالا و خرابی کم در دستگاه میباشد. برای مثال قسمت های پلاستیکی و فلزی که مستقیما با آب در ارتباط میباشند از بهترین متریال ساخته شده اند که از فرسایش و پوسیدگی در آنها جلوگیری میشود.

فن های بکار برده شده در دستگاه جزو بهترین فن های ساخته شده در دنیا میباشد که قابلیت چرخش 24 ساعته بدون تولید صدا و ایجاد نویز را دارا می باشند، بی صدا کار کردن فن موضوع مهمی است که در اکثر دستگاه ها به آن اشاره نشده است، توجه بفرمایید فن دستگاه لیزر شما اگر بی صدا و با کیفیت نباشد باعث میشود که نیاز باشد در دستگاه فن های زیادتری برای خنک کردن استفاده کرد یا باید یک عدد خنک کننده جدا بصورت اکسترنال برای دستگاه طراحی کرد و کنار دستگاه اصلی قرار داد، که همین موضوع باعث میشود که دستگاه شما به دلیل وجود تعداد زیاد فن صدای زیادی تولید شود.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس آرگون مدیکال فن های بهینه و بسیار قدرتمندی را دارا می باشد این امر باعث میشود در بلند مدت از صدای آزار دهنده و گوش خراش خنک کننده های دستگاه و درست کار نکردن و خرابی های احتمالی در امان باشید.

تعداد جلسات مورد نیاز دستگاه سوپرانو تیتانیوم پلاس

معمولاً توصیه می کنیم که 6 الی 8 جلسه درمانی برای کاهش دائمی رشد مو زائد مورد نیاز است.

این همین دلیل است که در هر زمان برخی از فولیکول های ناحیه درمان در مرحله رشد قرار نخواهند داشت. ما به پزشکان و اپراتور ها توصیه میکنیم که درمان های خود را پخش کنند تا مطمئن شوند موهایی که در یک جلسه مورد برخورد طیف موج شده اند، در جلسه بعدی مجدد تحت تاثیر قرار گیرند که تقریبا به طور کامل از بین بروند. موهای صورت معمولاً سرسخت‌تر هستند و ممکن است در برخی موارد بسیار مقاوم به 10 تا 12 جلسه درمانی یا گاهی اوقات بیشتر نیاز داشته باشند.

 فاصله بین جلسات معمولاً 4-6 هفته برای نواحی صورت و 5-8 هفته برای سایر نواحی بدن است. تعداد جلسات حذف موهای زائد به عوامل مختلفی بستگی دارد، در ضمن معیار های دیگری برای حذف نیاز است از جمله اینکه موی کدام قسمت بدن است؟، چقدر ضخیم است؟ و همچنین نوع پوست و رنگ موی مورد نظر شما به چه صورت است.

 برای نتیجه بهتر توصیه می کنیم دوره کامل جلسات درمانی را تکمیل نمایید. مشاوران ما در آرگون مدیکال می توانند به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ دهند و پشتیبانی ارائه دهند. اگر می خواهید درباره هر بخشی از برنامه حذف موهای زائد سوالی برای شما پیش آمده، لطفاً با ما تماس بگیرید.

از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

امروزه لیزر تیتانیوم پلاس با تکنولوژی مدرن خود جزو یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های لیزر است که تولیدکنندگان آن را روانه بازار می‌کنند. دستیابی به نتایج مطلوب با استفاده از این محصول، خیال خریداران را درباره خرید آن آسوده کرده است.

به هنگام خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس توجه به نکات زیر بسیار اهمیت دارد:

 در اقدام اول باید حتما از شرکت‌های معتبر خریداری کنید. مراکز زیادی در زمینه تولید و عرضه دستگاه‌ های لیزر پوست فعالیت دارند که همه آن‌ها محصولات مطلوبی در اختیار مشتریان قرار نمی‌دهند! برای کسب آگاهی از اصالت و مرغوبیت دستگاه‌های زیبایی و جوانسازی پوست می‌ توان با کارشناسان مجرب در این زمینه مشورت کرد و سپس با آگاهی اقدامات لازم را برای خرید انجام داد.

نکته قابل توجه دیگر، ضمانت محصول و خدمات پس از فروش است. اگر یک کالا مخصوصا این مورد فاقد ضمانت باشد در صورت خرابی دستگاه لیزر، کل هزینه پرداختی فرد از بین رفته و به هیچ وجه قابل جبران نیست. معمولا شرکت‌ های معتبر با 10 سال خدمات پس از فروش، لیزرهای دارای گارانتی را به دست مصرف‌کنندگان می‌رسانند.

با تهیه این محصول امکان لیزر موهای زائد در تمام قسمت‌ های  پوست بدون هیچ محدودیتی وجود دارد. این عامل در کنار سایر فناوری‌ و تکنولوژی های به کار رفته در آن به ایمنی بالای دستگاه کمک می‌کند.

اگر قصد دارید لیزر منحصر به‌ فرد و با امکانات کامل برای کلینیک زیبایی خود فراهم کنید، پیشنهاد ما خرید لیزر سوپرانو تیتانیوم پلاس است. باید بگوییم این دستگاه از پیشرفته‌ ترین محصولات زیبایی پوست به شمار می‌آید و مطابق با اصول فناوری روز دنیا به شکلی تولید شده است که احساس رضایت‌بخشی را برای افراد به وجود می‌ آورد.

مراکز و شرکت هایی که در زمینه فروش دستگاه‌ های زیبایی و جوانسازی پوست نظیر لیزر فعالیت دارند، حتما باید گواهینامه معتبر بین‌المللی GMT را کسب کنند. از سوی دیگر، اخذ مجوزهای علوم پزشکی، معاونت علمی و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت ضروری است.

برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی با ما تماس بگیرید

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با توجه به عملکرد مناسبی که دارد در مقایسه با سایر لیزر ها از قیمت مناسبی برخوردار بوده و خرید آن توسط کلینیک های زیبایی از هر لحاظ مقرون به صرفه است. در حال حاضر به دلیل تغییرات دائم نوسانات بازار، لیزر تیتانیوم پلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست. از آنجایی که قیمت آن بر اساس نرخ دلار مشخص می‌شود. در نتیجه، کاهش و افزایش دلار بر هزینه نهایی دستگاه تیتانیوم بی تاثیر نخواهد بود.

 

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس ۲۰۲۳

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم 1600w

✅ مدل دستگاه :لیزر تیتانیوم 1600 وات
✅ قیمت :280,000,000 تومان
✅ تاریخ بروزرسانی: 1402/02/01
✅ خرید اقساطی: 16 ماه
✅ گارانتی: یکسال و خدمات پس از فروش

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم 1200w

✅ مدل دستگاه :لیزر تیتانیوم 1200 وات
✅ قیمت :250,000,000 تومان
✅ تاریخ بروزرسانی: 1402/02/01
✅ خرید اقساطی: 16 ماه
✅ گارانتی: یکسال و خدمات پس از فروش

 

برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023 و شرایط خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید. چنانچه در حال حاضر وقت تماس گرفتن را ندارید به ما پیام دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ایران، تهران، جردن، خیابان سعیدی، پ 95

اقلام موجود در بسته بندی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

یکی از موارد مهم در اختلاف قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس، متعلقاتی است که همراه دستگاه لیزر به فروش میرسد. اگر شما دستگاه لیزر خود را کاملا اورجینال از یک شرکت معتبر خرید کنید. یک بسته کامل همراه دستگاه به شما ارائه میشود که شامل موارد زیر است:

  1. عینک اپراتور لیزر ✔️
  2. عینک مراجعه کننده ✔️
  3. اپلیکاتور هندپیس ✔️
  4. فیلترهای آب (4 عدد) ✔️

متعلقاتی که به آن اشاره کردیم اگر شرکتی هنگام تحویل دستگاه این پک را به شما تحویل ندهد. در واقع 30 میلیون تومان از قیمت اصلی دستگاه را کسر کرده اند. این مورد باعث میشود شما اینطور فکر کنید که دستگاه را با قیمت کمتر خریداری کرده اید. در صورتی که این غیر اصولی است و در واقع متعلقات دستگاه را به شما تحویل نداده اند و بعدا مجبور به خرید این اقلام هستید.

آنباکسینگ دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس آرگون مدیکال

دستگاه لیزر تیتانیوم چند هندپیس دارد؟

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس برای رفع نیاز مراکز زیبایی در ۲ مدل مختلف تولید می‌شود. در ابتدای ساخت لیزر تیتانیوم مدل تک هندپیس روانه بازار شد و با گذشت مدتی زمان کوتاهی بسیاری از مراکزی که مراجعه کننده‌گان زیادی داشته اند با داشتن چند اپراتور فعال، درخواست مدل دو هندپیس این مدل را داشته اند و با تلاش متخصصان تیم آرگون مدیکال توانستیم مدل ۲ هندپیس را روانه بازار کنیم.

در مدل دو هندپیس دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس این امکان را برای شما فراهم می‌شود که با هر دو هندپیس به طور همزمان انجام خدمات لیزر درمانی را انجام دهید. این قابلیت 3 مزیت بسیار مفید دارد؛

  1. صرفه جویی در هزینه خرید یک دستگاه لیزر دیگر
  2. کم تر شدن زمان انتظار و درمان مراجعه کننده
  3. افزایش درآمد مرکز لیزر با افزایش تعداد مراجعین

تفاوت لیزر تیتانیوم پلاس با دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

تفاوت لیزر تیتانیوم با دیگر دستگاه لیزر تیتانیوم عبارتند از:

طول موج:

لیزر تیتانیوم پلاس در 4 طول موج 755، 808، 940 و 1064 عمل می‌کند، در حالی که دستگاه لیزر تیتانیوم 3 طول موج را دارا می‌باشد.

قدرت:

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس دارای توان خروجی بالایی است و می‌تواند با توان بالا و به صورت پالسی عمل کند. این امر امکان از بین بردن موهای زائد و درمان مشکلات پوستی را برای این دستگاه ممکن می‌سازد.

اثرات جانبی:

هر دو مدل لیزر تیتانیوم اثرات جانبی بسیار کمی دارد. این دو دستگاه برای بسیاری از افراد ایمن است و احتمال وقوع عوارض جانبی خیلی ناچیز است.

به طور کلی، لیزر های تیتانیوم یکی از دستگاه‌های لیزر پرکاربرد و موثر در درمان موهای زائد است. در ضمن، این دستگاه از دیگر دستگاه‌های لیزر تفاوت‌هایی دارد که باعث می‌شود برای بسیاری از افراد بهترین گزینه باشد.

سوالات متداول دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

لیزر تیتانیوم پلاس جدیدترین فناوری لیزر برای حذف موهای زائد است. زیرا سه طول موج لیزر مؤثر را در یک دستگاه ترکیب می کند. این به این معنی است که لیزر به طور همزمان به سه عمق مختلف فولیکول مو نفوذ کرده و آن را غیرفعال می کند.

ادغام طول موج‌ های الکساندرایت، دایود و اندیاگ در این دستگاه باعث می‌شود تا عمق ریشه فولیکول موها مورد هدف قرار گیرد و بیش از 90% موها را نابود کند. موهایی که به اصطلاح زیر پوستی و بیکینی نامیده می‌ شوند نیز در این روش به خوبی از بین می‌روند.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس دو هندپیس در سایز های متفاوت و با کیفیت ساخت بسیار بالا را دارا می باشد و هندپیس ها مجهز به صفحه نمایش دیجیتال نیز می باشد.

در این دستگاه از دو نوع تکنولوژی Soprano SHR و In-motion استفاده می‌شود و امکان تیرگی ، لک و سوختگی وجود ندارد.

نیاز به مشاوره دارید؟