argon medical
دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم 2022
لیزر موهای زائد می تواند گزینه مفیدی برای خلاص شدن از شر موهای زائد بدن باشد، اگر همیشه با موهای زیر پوستی و برآمدگی های تیغ سر و کار دارید.

برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی با ما تماس بگیرید

دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم

دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم

لیزر موهای زائد که موثرترین روش برای از بین بردن موهای زائد است، طبق روش های دیگر سریع، بدون درد و رضایت بخش است.

لیزر همیشه برای ما خانم ها پیچیده بوده است. زیرا تناقضات زیادی وجود دارد، مانند «آفتاب نگیرید»، «در تابستان نیست»، «بر موهای نازک مؤثر نیست».

این تناقضات ممکن است اشتباه گرفته شوند، اما، شما می توانید انواع مزیت های یک فناوری نسل جدید به نام Ice Lazer را ارائه دهید که نتایج خوبی ارائه می دهد و می تواند بدون توجه به رنگ پوست یا موی شما موثر باشد.

سوپرانو آیس تیتانیوم به لطف مکانیزم مبرد فناوری پیشرفته خود، سیستمی بدون درد است و حتی در موهای نازک صورت نیز قابل مشاهده است.

این سیستم با گرم کردن تدریجی درم تا دمایی عمل می کند که به طور موثری به فولیکول های مو آسیب می رساند و از رشد مجدد آن جلوگیری می کند. در عین حال از آسیب به بافت اطراف جلوگیری می کند. سرعت تکرار بالای پالس‌های کوتاه به عمق درم داده می‌شود و به طور متوسط قدرت بالا و ایجاد گرما از نظر درمانی مؤثر و عملاً بدون درد به دست می‌آید. با طراحی ارگونومیک بهبود یافته سوپرانو ICE، اکنون استفاده از آن در نواحی کوچکتر و دشوارتر مانند ابروها، بینی و گوش ها آسان تر شده است. در نواحی با موهای ریز مانند صورت، بازوها و قسمت بالایی پاها، عملکرد طول موج 810 نانومتری آن یک مزیت بزرگ است زیرا به راحتی می توان موهای قوی و عمیق را نیز از بین برد (مانند پشت نر). هد سیستم 18 میلی متر است. این سیستم همچنین پالس های 2 هرتز را ایجاد می کند به طوری که هر جلسه تقریباً 30-35 دقیقه طول می کشد که برای بیماران بسیار صرفه جویی در زمان است.

سوپرانو آیس تیتانیوم: سرد و نرم تر

دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم 3 طول موج لیزر را در یک هندپیس ابتکاری ترکیب می کند و به طور همزمان اعماق بافت های مختلف و همچنین ساختارهای آناتومیک را در فولیکول مو هدف قرار می دهد.

دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو آیس تیتانیوم با ترکیب سطوح جذب و نفوذ سه طول موج مختلف، همراه با پوشش درمانی، راحتی و نگهداری کم لیزر دایود، ایمن ترین و جامع ترین درمان رفع موهای زائد موجود را به دست می آورد.

چند جلسه نیاز است، آیا درد دارد؟

هندپیس سطح پوشش و کارایی را ارائه می دهد که قبلا هرگز به دست نیامده بود. داشتن سه طول موج موثر که به طور همزمان کار می کنند، برای صنعت لیزر موهای زائد راهگشا است.

IPL سنتی می تواند احساس کند که با یک کش لاستیکی داغ به شما تکان می دهند، اما با لیزر یخ اصلی ترین چیزی که احساس می کنید گرما است. کاملا راحت نگه داشته شده و به آرامی گرم می شود.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

برای اینکه از شرایط فروش دستگاه لیزر تیتانیوم و قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم، اطلاع پیدا کنید؛ میتوانید با مدیر بازاریابی و فروش شرکت، خانم مولایی تماس حاصل فرمایید. چنانچه که در حال حاضر قادر به تماس گرفتن نیستید و یا حوصله ی تماس گرفتن را ندارید، برای ما از طریق فرم زیر پیام ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

خانم مولایی
دارای چندین سال سابقه فعالیت در عرصه تجهیزات پزشکی و راه اندازی کلینیک. از طریق دکمه زیر تماس بگیرید.

دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم، یک دستگاه نوآورانه حذف موهای زائد است که می تواند پوستی صاف و بدون مو به شما بدهد. این دستگاه با جدیدترین فناوری خنک کننده ارائه می شود که می تواند به ارائه درمان بدون وقفه و بدون درد کمک کند.

لیزرهای آلما دستگاه را طوری طراحی کردند که حداکثر نتایج را بدون به خطر انداختن کارایی یا راحتی بیمار ارائه دهد. Soprano ICE Titanium اکنون با یک هندپیس استثنایی عرضه می‌شود که می‌تواند طول‌موج‌های لیزر مختلف را به‌طور هم‌زمان شلیک کند. بیشتر از ویژگی‌های دستگاه و اینکه چگونه می‌تواند به شما کمک کند پوستی صاف برای همیشه داشته باشید، بیابید.

سوپرانو تیتانیوم چیست؟

سوپرانو آیس تیتانیوم یک دستگاه حذف موهای زائد است که با فناوری خنک کننده خود، لیزر درمانی را دوباره تعریف می کند. این دستگاه می تواند به طور موثر رشته های مو را با شلیک همزمان با طول موج لیزر خود هدف قرار دهد. این دستگاه همچنین دارای فناوری خنک کننده ICE PLUS است که از گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

ویژگی‌های پیشرفته دستگاه، درمان‌ها را برای بیماران با هر نوع و رنگ پوستی ایمن می‌سازد. این روش حتی روی پوست برنزه نیز قابل انجام است. دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم که با ویژگی های جدیدتر و بهتر ارتقا یافته است، حذف موهای زائد ایمن و راحت را دوباره تعریف می کند.

نیاز به مشاوره دارید؟