argon medical
خانه » دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کجاست ؟ لیزر آلما

دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کجاست ؟ لیزر آلما

لیزر آلما برندی که سالیان سال است در حوزه های مختلف زیبایی فعالیت میکند. و از تولید دستگاه لیزر تیتانیوم گرفته تا فناوری های پزشکی و زیبایی شناسی تا بحال در حال فعالیت است. به جرئت میتوان گفت تمام ما حداقل یکبار از دستگاه لیزر استفاده کرده ایم و به کارآیی آن واقفیم . اما سوالی که برای بسیاری از ما پیش می آید این است که محصولات مارک آلما ساخت کدام کشور است ؟ دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کجاست ؟ ما در آرگون مدیکال به این موضوع جواب خواهیم داد.

اشتراک گذاری:

دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کجاست آرگون مدیکال

دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کجاست ؟

برای اولین بار در سال 1999 کمپانی آلما توسط زیو کارنی در آمریکا واقع در ایالت شیکاگو افتتاح شد. مدیر عامل شرکت آلما بیش از ده‌ها ثبت اختراع در بخش فناوری های لیزر پزشکی و 20 سال تجربه در تحقیق و توسعه لیزرهای پزشکی را در سابقه خود دارد.

لیزرهای آلما سابقه ای برجسته در حفظ رشد پایدار و سریع دارد. در دهه گذشته، لیزرهای آلما عملکرد قوی‌ای ارائه کرده است. در سال 2012، Alma Lasers نزدیک به 100 میلیون دلار درآمد کل ثبت کرد. بر اساس تحقیقات، آلما در همان سال به طور کلی 15 درصد از سهم بازار را در بخش دستگاه‌های لیزر موهای زائد پیشرفته را به نام خود ثبت کرده است.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

دستگاه لیزر تیتانیوم جدیدترین و کارآمدترین دستگاه لیزر موهای زائد در سال 2022 می‌باشد. این دستگاه با ترکیب 3 نوع لیزر الکساندرایت، دیود و اندیاگ میتواند هر نوع موی زائد را با هر تایپ پوستی را از بین ببرد. پیشرفت و محبوبیت این دستگاه به دلیل اثرگذاری موثر و همچنین ایمن بودن آن است.

متخصصین پوست و مو این دستگاه پیشرفته را بر حسب رنگ پوست موی افراد تنظیم می‌کنند. بنابراین همه افراد می‌توانند بدون مشکل و نگرانی از اثرات مثبت آن برخوردار شوند.

 

دستگاه لیزر آرگون مدیکال

دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کجاست ؟

 

دستگاه لیزر تیتانیوم آرگون مدیکال

همیشه در هنگام خرید دستگاه این سوال در ذهن ما شکل میگیره که ” دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کجاست ؟” و همیشه با تحقیق در تلاشیم تا بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را برای کلینیک خود تهیه کنیم. ولی 2 نکته دیگر بسیار اهمیت دارد این است:

  1. اصل بودن دستگاه لیزر تیتانیوم 💯 
  2. گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه لیزر 👍 

همیشه اصل بودن دستگاه و قطعات آن مخصوصا دستگاه لیزر که یکی از حساس ترین دستگاه ها در حوزه تجهیزات پزشکی است، بسیار اهمیت دارد. اگر مقداری در اینترنت جستجو کنیم حتما با قیمت های متفاوت این دستگاه برخورد میکنیم و در حقیقت قطعات داخلی این دستگاه و اورجینال بودن آن روی قیمت آن موثر است.

دستگاه لیزر تیتانیوم آرگون مدیکال به مدت یکسال گارانتی دارد و در صورت هرگونه مشکل و سوال در خصوص دستگاه در کنار شما خواهد بود.

ضمانت و گارانتی لیزر آلما

در رابطه با انواع دستگاه لیزر برند آلما باید بیان کنیم که این برند انواع محصولات خود را همراه با 12 ماه گارانتی روانه بازار می کند و  در کل همه محصولات آن از خدمات پس از فروش نیز برخوردار هستند.

 

نمایندگی آلما در ایران

پس از پاسخ به سوال دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کجاست و یا لیزر تیتانیوم مال کدام کشور است بهتره راجع به نمایندگی برند آلما نیز صحبت کنیم . برند آلما با توجه به معروفیت و محبوبیتی که دارد توسط شرکت آرگون مدیکال ارائه میشود تا بدین ترتیب افراد خیلی راحت بتوانند محصولات اصل آلما را خریداری کنند و همچنین از خدمات پس از فروش این محصولات نیز برخوردار باشند.

در حقیقت اگر دستگاه لیزر آلما پس از خرید با مشکلی مواجه شود با تماس با شرکت آرگون مدیکال در سریعترین زمان مشکل شما حل خواهد شد.

دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کجاست ؟ خرید لیزر تیتانیوم آرگون مدیکال

در این مقاله سعی کردیم جواب سوال “دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کجاست” را پاسخ دهیم و کمکی در جهت انتخاب بهتر شما کرده باشیم.

در‌صورتی‌ که شما کلینیک زیبایی دارید یا قصد راه اندازی آن را دارید و در حال پیدا کردن دستگاه ایده آل خود هستید پیشنهاد میکنیم از مشاوره رایگان کارشناسان ما با شماره 09129683517 و یا داخلی 02188700444 بهره‌مند شوید تا شما را در خصوص سایر جزئیات و همچنین انتخاب دستگاه بر حسب بودجه شما راهنمایی کنند.

4.4/5 - (12 امتیاز)

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به مشاوره دارید؟