argon medical
خانه » درآمد لیزر موهای زائد چقدر است؟ بررسی درآمد کلینیک زیبایی

درآمد لیزر موهای زائد چقدر است؟ بررسی درآمد کلینیک زیبایی

درآمد لیزر موهای زائد و راه اندازی کلینیک های زیبایی پوست و مو پس از سایر رشته های پزشکی و درمانی به یکی از سودآورترین و پردرآمدترین ترین مشاغل دنیا تبدیل شده است که افراد زیادی در آن سرمایه گذاری می کنند. در این مقاله به بررسی درآمد کلینیک زیبایی میپردازیم.

اشتراک گذاری:

درآمد لیزر موهای زائد چقدر است ؟ بررسی درآمد کلینیک زیبایی

مقدمه درآمد لیزر موهای زائد

از گذشته تا به امروز ملاک های زیبایی در همه جای دنیا در حال تغییر است و این موضوع از کشور خودمون هم مستثنی نیست و علاقه همه افراد برای داشتن زیبایی بیشتر امری جدا نشدنی است. به عبارت دیگر، امکان تغییر در ظاهر برای رسیدن به زیبایی مورد نظر چیزی نیست که افراد به سادگی آن را از دست بدهند. انواع و روش های جراحی زیبایی و پلاستیک مانند عمل بینی این گفته را تایید میکند.

اما در سال های اخیر با پیشرفت علم پزشکی و ساخت دستگاه های لیزر جدید، افزایش تنوع خدمات پوست و زیبایی، وجود کلینیک های تخصصی درمان لیزر در تمامی شهرها و تغییر نگاه افراد مختلف به زیبایی ایده آل، سرعت استفاده از این خدمات در بین مردم بخصوص خانم ها رشد چشمگیری داشته است.

درآمد لیزر موهای زائد در ایران

انجام خدمات لیزر رفع موهای زائد و ایجاد کلینیک زیبایی یکی از پر طرفدارترین خدمات زیبایی در دنیا و ایران میباشد که این خدمات لیزر درمانی در مراکز زیادی در کشور در حال انجام میباشد.

شما می‌توانید تنها با تهیه دستگاه لیزر موهای زائد و همکاری با پزشکی عمومی یا متخصص و تهیه مجوزهای لازم، خدمات متنوعی از قبیل لیزر موهای زائد، لیفت و جوانسازی پوست، تزریق ژل، خدمات لاغری و تناسب اندام را ارائه داده و از این طریق کسب درآمد کنید. 

همانطور که سرمایه گذاری در زمینه کلینیک زیبایی نیاز به تخصص و تجربه دارد، راه اندازی مرکز لیزر موهای زائد نیز در صورتی که موارد مهم را به دقت رعایت کنید و تمامی مراحل را در نظر بگیرید، ایمن و بدون ریسک خواهد بود. بنابراین اگر قصد سرمایه گذاری سودآور در زمینه لیزر درمانی را دارید، بهتر است ابتدا با درآمد لیزر موهای زائد آشنا شوید و سپس در هر مرحله از ایجاد مرکز کلینیک زیبایی خود از مشاوره و پشتیبانی متخصصان در این حوزه بهره مند شوید.

درآمد کلینیک زیبایی - درآمد لیزر موهای زائد - آرگون مدیکال

 

هزینه راه اندازی و کسب درآمد لیزر موهای زائد چقدر است؟

سوالات متداولی در اینجا آمده است که از نظر صرفه اقتصادی و کاملا بروز مورد بررسی قرار میدهیم که راه اندازی یک کلینیک لیزر رفع موهای زائد چه هزینه ها و درآمدهایی دارد.

ممکن است در ابتدا لازم باشد تا 3 میلیارد تومان برای سیستم و دستگاه لیزر خود خرج کنید. خواه از بانک وام می گیرید یا از دیگران، به هر حال روش هایی وجود دارد که میتوان از طریق آنها سرمایه اولیه را به دست آورید.

ولی امروزه در ایران دستگاه های لیزر موهای زائد چیزی بین ۲۰۰ میلیون تا نهایت ۱/۵ میلیارد تومان هستند که توجیح اقتصادی دارند و در ایران با این مبلغ میتوان دستگاه لیزر خرید و در کلینیک زیبایی خود استفاده کرد و از آن کسب درآمد کرد که با در نظر گرفتن قیمت دلار نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار هزینه ناچیزی می باشد.

درآمد لیزر موهای زائد در هر ماه چقدر است؟

در سراسر ایران، صاحبان کلینیک های لیزر موهای زائد در حالت متوسط ماهیانه 100 میلیون درآمد دارند که با در نظر گرفتن تعداد دستگاه و مراجعین متغییر است.

سود خالص درآمد لیزر موهای زائد به طور میانگین در ایران ماهیانه چیزی بین 20 میلیون تا 400 میلیون تومان و با در نظر گرفتن مواردی که در بالا اعلام شده است، حتی این مبلغ میتواند پس از ماه های اول و اضافه کردن دستگاه لیزر دیگر بیشتر نیز شود.

برخی کلینیک های زیبایی و پوست در ایران وجود دارند که درآمدهای میلیاردی دارند و جزء کسب و کارهای پر رونق و پر درآمد حساب میشوند و خرید تجهیزات لیزر آنها بسیار بازگشت سرمایه سریعی دارند، مشاوران شرکت آرگون مدیکال آماده هستند که در زمینه خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و راه اندازی کلینیک به شما مشاوره دهند.

راه اندازی سالن لیزر موهای زائد و درآمد کلینیک زیبایی

هزینه راه اندازی کلینیک و درآمد لیزر موهای زائد شامل موارد زیر می‌شود:

خرید دستگاه لیزر موهای زائد:

خرید دستگاه لیزر اولین و مهم ترین بخش راه اندازی کلینیک زیبایی است که بیشترین هزینه را به همراه دارد و حتما باید بیشترین دقت را در مورد خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد انجام داد. وجود دستگاه های لیز مو تقلبی در ایران، وجود رنگ ها یا طیف های پوستی مختلف، نبود دانش و اطلاعات کافی در این مورد باعث شده است بسیار زیادی از کلینیک های لیزر موهای زائد به درآمد ایده آل نرسند. پس در خرید دستگاه ایده آل با متخصصان و مشاوران این حوزه در ارتباط باشید. 💯

هزینه اجاره کلینیک و هزینه های جاری:

هزینه اجاره یا خرید ملک تجاری برای کلینیک در هر نقطه ای از ایران متفاوت است و بعد از خرید دستگاه لیزر مهمترین بخش راه اندازی میتواند این مورد باشد، توصیه ما به افرادی که قصد راه اندازی کلینیک لیزر مو دارند این مورد است که مساحت کلینیک در حد استاندارد باشد و نیازی به مکانی با متراژ بالا نیست و در قسمتی از شهر خود مرکز لیزر مو را احداث کنند که بهترین بازخورد و اعتبار خوبی داشته باشند. 👌

هزینه کارکنان و تکنسین:

کارمندان و اپراتور دستگاه لیزر کلینیک جزء مهمی از مرکز شما میباشند که با مشتریان شما در ارتباط هستند، پس سعی کنید از نیروهای متخصص و با روابط عمومی بالا و با انرژی استفاده کنید. استفاده از نیروهای متخصص دلیل بسیار مهم جهت رسیدن به اهدافی شما مانند افزایش درآمد و سودآوری، رقابت با سایرین، صرفه اقتصادی، می‌باشد. 👩‍⚕️

هزینه تبلیغ کلینیک:

تبلیغات کلینیک میتواند پر هزینه ترین قسمت هر کاری برای اطلاع رسانی باشد ولی راه اندازی مرکز لیزر مو نیاز و هزینه چندانی برای تبلیغ ندارد زیرا به دلیل نیاز زیاد جامعه، شما در ابتدا با هزینه کمی در تبلیغات محیطی و شبکه های اجتماعی و یا پیامکی میتوانید با ارائه خدمات خوب برند خود را معروف کنید و نیاز چندانی به تبلیغات گران نداشته باشید.

نظر مدیر کلینیک زیبایی در مورد درآمد لیزر موهای زائد

به گفته مدیر یکی از این کلینیک های زیبایی در غرب تهران، خانم های طبقه متوسط و بالای جامعه مشتریان دائم و همیشگی این خدمات هستند، به طوری که برخی به صورت ماهانه از این مرکز مشاوره زیبایی می گیرند و رقم های میلیونی برای این کار هزینه می کنند و برخی حتی با دوستان خود به صورت میان مدت و چند بار در سال به این مراکز مراجعه می کنند اما چیزی که مشخص است افزایش تقاضای این خدمات لیزر در جامعه است که تعداد تاسیس چنین مراکزی را از نظر درآمد لیزر موهای زائد توجیه می کند.

سخن پایانی در خصوص درآمد لیزر موهای زائد

با سرچ ساده در اینترنت و مشاهده هزینه لیزر موهای زائد و با توجه به حاشیه سود این موارد بین ۴۰ تا ۱۰۰ درصد سود عاید این کلینیک های زیبایی می شود. البته حاشیه سود برخی از این خدمات مانند ژل و بوتاکس تا ۲۰۰ درصد نیز افزایش می یابد.

این اطلاعات توسط شرکت آرگون مدیکال تولید کننده دستگاه های زیبایی و دستگاه لیزر موهای زائد در ایران طبق بررسی های کلینیک های سراسر کشور جمع آوری شده است.

در صورت مشاوره و راهنمایی و یا خرید دستگاه لیزر با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به مشاوره دارید؟