argon medical
خرید دستگاه لیزر تیتانیوم آرگون مدیکال
خرید دستگاه لیزر تیتانیوم با توان خروجی 1200 وات ، 1600 وات و 2000 وات

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

شرایط خرید دستگاه لیزر تیتانیوم آرگون مدیکال

  • فروش به صورت نقد و اقساط
  • دارای مجوز از وزارت بهداشت
  • دارای یک سال گارانتی معتبر
  • دارای توان خروجی قدرتمند 1200 وات، 1600 وات، 2000 وات و 2400 وات
  • ارسال رایگان به سراسر کشور
  • آموزش رایگان کار با دستگاه
  • ارائه مدرک اپراتوری رایگان
  • ده سال خدمات پس از فروش
  • ارائه اپلیکاتور سر هندپیس همراه با دستگاه
تماس با واحد فروش
4/5 - (506 امتیاز)

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم آرگون مدیکال

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم آرگون مدیکال یک تصمیم عالی برای از بین بردن موهای زائد است و عملکرد فوق العاده ای را به همراه راحتی بی نظیر ترکیب می کند. خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس مرکز درمانی شما را به بهترین لیزر موهای زائد مجهز می‌کند چون این دستگاه از مزایای سه طول موج ترکیبی استفاده می کند و روش جدید و منحصر به فردی در دنیای لیزر موهای زائد حرفه ای ایجاد می کند. 

Soprano Titanium با استفاده از فناوری انحصاری سه بعدی خود، 4 طول موج لیزر موثر را در یک هندپیس اپلیکاتور واحد ترکیب می کند و به طور همزمان در تمام عمق بافت ها و ساختارهای آناتومیکی را در فولیکول مو هدف قرار می دهد. با ترکیب سطوح جذب و نفوذ طول موج های مختلف، Soprano Titanium  جزو ایمن ترین و کارآمدترین دستگاه لیزر حرفه ای حذف موهای زائد در سال جاری است.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم 1600w

✅ مدل دستگاه :لیزر تیتانیوم 1600 وات
✅ قیمت :280,000,000 تومان
✅ تاریخ بروزرسانی: 1402/02/01
✅ خرید اقساطی: 16 ماه
✅ گارانتی: یکسال و خدمات پس از فروش

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم 1200w

✅ مدل دستگاه :لیزر تیتانیوم 1200 وات
✅ قیمت :250,000,000 تومان
✅ تاریخ بروزرسانی: 1402/02/01
✅ خرید اقساطی: 16 ماه
✅ گارانتی: یکسال و خدمات پس از فروش

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم (هزینه دستگاه و مدل لیزر تیتانیوم)

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم ۱۰۰۰ وات مدل ۲۰۲4 ۲۲۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان می‌باشد.

قیمت دستگاه لیزر آیس تیتانیوم ۱۲۰۰ وات مدل ۲۰۲4 ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان می‌باشد.

قیمت دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم ۱۶۰۰ وات مدل ۲۰۲4 ۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان می‌باشد.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۰۰ وات مدل ۲۰۲4 ۳۰۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان می‌باشد.

قیمت عینک لیزر تیتانیوم (مخصوص اپراتور) ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت عینک لیزر تیتانیوم (مراجعه کننده) ۳۰,۰۰۰ تومان

قیمت اپلیکاتور مخصوص گوش و بینی ۵,۳۳۰,۰۰۰ تومان

قیمت فیلتر آب دستگاه لیزر موهای زائد ۴ عدد ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان

* تمامی دستگاه‌های لیزر تیتانیوم شامل فروش با شرایط بلند مدت با اقساط ۱۶ ماهه و همچنین چکی می‌باشد.

* گارانتی دستگاه تیتانیوم یک سال به همراه خدمات پس از فروش می‌باشد.

* تمامی اقلام همراه دستگاه لیزر که در بالا اشاره شد، به صورت رایگان در اختیار خریداران قرار خواهند گرفت.

2 نکته برای خرید لیزر تیتانیوم

اهمیت خرید دستگاه سوپرانو تیتانیوم

خرید لیزر یک تصمیم مهم و با اهمیت است که نیازمند توجه به جزئیات فنی و حقوقی می‌باشد. دو نکته کلیدی که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

1- اصالت دستگاه لیزر موهای زائد:
قبل از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم، بسیار مهم است که از اصالت و کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. دستگاه‌های لیزری با کیفیت پایین می‌توانند خطرات جدی برای سلامتی افراد ایجاد کنند و نتایج غیرقابل پیش‌بینی داشته باشند.

برای اطمینان از اصالت دستگاه:⬇️

  • از تأسیسات تولیدی و فروشگاه‌های معتبر خرید کنید.
  • از مشخصات فنی دستگاه، گواهینامه‌ها، برچسب‌ها و شماره سریال آن مطلع شوید.
  • با متخصصان یا کارشناسان مستقل در زمینه دستگاه‌های لیزر مشورت کنید.

2- مجوزهای شرکت:
قبل از خرید لیزر تیتانیوم، باید از شرکتی که دستگاه را ارائه می‌دهد، مجوزهای لازم را بررسی کنید. مجوزهای شرکت نشان‌دهنده این است که دستگاه‌های ارائه شده توسط شرکت به تأمین استانداردهای بهداشتی و ایمنی پایبند هستند.

از این جهت:⤵️

  • بررسی کنید که آیا شرکت دارای مجوزهای لازم از مراجع معتبر بهداشتی و نظام صنفی مربوطه است یا خیر.
  • مطمئن شوید که دستگاه‌ها با توجه به دستورالعمل‌ها و مقررات بهداشتی و ایمنی تولید و توزیع می‌شوند.
  • به طور کلی، خرید دستگاه لیزر مو تیتانیوم نیازمند تحقیق و پژوهش دقیقی است تا از اصالت فنی و قانونی دستگاه اطمینان حاصل کنید و از خطرات احتمالی جلوگیری کنید.
buy titanium laser device new
buy titanium laser device

نکته مهم قبل از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

قیمت تنها دلیل برای خرید نیست. لطفا قبل از خرید لیزر تیتانیوم، این مقاله را کامل مطالعه کنید تا از دلیل کیفیت و وجه تمایز این دستگاه را با سایر دستگاه های لیزر تیتانیوم بازار مقایسه کنید.

برای اطلاع از قیمت روز و شرایط خرید دستگاه لیزر تیتانیوم، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید. چنانچه در حال حاضر شرایط و یا وقت تماس گرفتن را ندارید به ما پیام دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

شماره تماس ها:

آدرس شرکت:

ایران، تهران، خ ولیعصر، بالاتر از تقاطع نیایش، روبروی پارک ملت، خ سعیدی، پ 95

تیتانیوم سوپرانو - آرگون مدیکال

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم اصلی

یکی از موارد مهم در هنگام خرید لیزر سوپرانو تیتانیوم، اصلی بودن دستگاه و گارانتی این محصول است. بسیاری از دستگاه های لیزر در کشور به صورت غیرقانونی و بدون مجوز در حال فروش در بازار است و در هنگام خرید دستگاه لیزر توجه کمی به این موضوع می‌شود و قیمت ملاک انتخاب دستگاه لیزر می‌شود!

این موضوع به قدری اهمیت دارد که افرادی که دستگاه لیزر تیتانیوم متفرقه را از مراکز بدون مجوز خریداری کرده اند به ما مراجعه می‌کنند و اعلام میکنن که شرکتی که از آنها این دستگاه را دریافت کرده اند هیچ پاسخی بابت رفع مشکل نمی‌دهند. این اتفاق زمانی بوجود آمده که بعد از مدت کوتاهی که دستگاه دچار عیب فنی می‌شود و قطعات مصرفی این دستگاه در اختیار آنها قرار داده نمیشود.

حتما قبل از خرید دستگاه لیزر به این نکته توجه کنید

چه هزینه ای برای لیزر تیتانیوم باید پرداخت کرد؟

قیمت دستگاه با اولین تماس شما با کارشناسان ما به شما اعلام می‌شود و پس از خرید دستگاه شما هیچ هزینه جانبی ای ندارید. به خاطر اهمیت و حساس بودن دستگاه های لیزر، شرکت آرگون مدیکال دستگاه را با ارسال رایگان به شما تحویل خواهند داد و تکنسین های ما دستگاه را برای شما آماده استفاده خواهند کرد. در ضمن نحوه استفاده از دستگاه هم به پزشک و یا اپراتور مربوطه آموزش خواهد داده شد.

خرید دستگاه موهای زائد آرگون مدیکال

<< مناسب برای مراکز زیبایی و کلینیک های پوست و مو >>

آیا خرید دستگاه لیزر تیتانیوم به صرفه است؟

خرید لیزر تیتانیوم کاملا به صرفه است و در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر کمتر از نصف قیمت برای شما هزینه در بر خواهد داشت. برخی از مزایای خرید لیزر تیتانیوم شامل موارد زیر می‌شود:

1- قیمت مناسب تر:

با توجه به کاهش هزینه‌های حمل و نقل و تولید در داخل، لیزر تیتانیوم قیمت مناسب‌تری نسبت به محصولات وارداتی دارند.

2- حمایت از اقتصاد داخلی:

خرید محصولات داخلی به معنای حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران داخلی است که می‌تواند باعث تقویت اقتصاد داخلی و کاهش بیکاری شود.

3- امکان دسترسی آسان‌تر:

لیزر تیتانیوم آرگون مدیکال به راحتی در دسترس شما است و در صورت نیاز به خدمات پس از فروش نیز آسان‌تر قابل دسترسی هستند.

در نهایت کیفیت و قابلیت رقابت با محصولات وارداتی، دسترسی به فناوری‌های جدید و مزایای مالی نگرانی شما را از کاملا برطرف خواهد کرد. به طور کلی، هزینه یه دستگاه لیزر اقتصادی سرمایه شما را برای بازگشت افزایش خواهد داد.

دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم دستگاهی کارآمد برای رفع موهای زائد است که به ویژگی های جدید ارتقا یافته برای درمان های سریع تر، ایمن تر و راحت تر است. این دستگاه برای انواع پوست و رنگ های مختلف مناسب میباشد. در ادامه از این محصول و ویژگی ها و فناوری های آن بیشتر بدانید.

دستگاه لیزر تیتانیوم برای تمامی رنگ‌ های پوستی مورد استفاده قرار میگیرد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. این دستگاه با بهره‌مندی از 3 طول موج‌ قدرتمند، ملانین‌ های پوست را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به همین دلیل برای انواع تایپ پوستی مانند سفید، تیره، سبزه، برنزه و … مناسب است.

رفع موهای زائد بدن با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم یک روش امن و بی‌خطر است و عوارض جدی به همراه ندارد. در واقع، متخصصین پوست و مو این دستگاه پیشرفته را بر حسب پوست افراد و وضعیت موی آن‌ها تنظیم می‌کنند. بنابراین همه افراد می‌توانند بدون مشکل و نگرانی از اثرات مثبت آن برخوردار شوند.

روش کار دستگاه لیزر تیتانیوم

روش حذف موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو بسیار متفاوت با سایر روش ها میباشد. دستگاه لیزر تیتانیوم آرگون مدیکال با استفاده از فناوری چهار بعدی (4D) منحصر به فرد خود، سه طول موج لیزر اصلی را در یک اپلیکاتور واحد ترکیب می کند و به طور یکنواخت به عمق بافت ها و ساختارهای فولیکول مو مورد هدف قرار می دهد، دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم بهترین عملکرد و تاثیر را در بین دستگاه های هم رده خود دارد. این دستگاه دارای اسپات لیزر ۴ سانتی متر مربعی با سیستم خنک کنندگی پیشرفته و بروز میباشد.

حذف موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم بسیار سریع‌تر و بدون درد هستند که راه‌حل بهبود یافته قابل توجهی را برای بیماران و پزشکان ارائه می‌دهد. از مزایای سوپرانو تیتانیوم میتوان به دارا بودن چهار طول موج ترکیبی دریک هندپیس اشاره کرد که با روش تجاری و بصرفه برای پزشک و بیمار ساخته و روانه بازار شده است. در نتیجه دستگاه لیزر تیتانیوم راه حل جدید و منحصر به فردی مبتنی بر عملکرد را در دنیای حذف موهای زائد ایجاد می کند.

دستگاه لیزر آلما سوپرانو تیتانیوم همراه با پوشش درمانی طولانی مدت، افزایش راحتی و نیاز به نگهداری کم، ایمن ترین و تاثیرگذارترین درمان حذف موهای زائد موجود امروزی است.

تعداد و نوع طول موج دستگاه لیزر تیتانیوم

لیزر تیتانیوم با ترکیب چند طول موج با سطح نفوذ های متفاوت به پوست بهترین عملکرد را در نوع خود دارا میباشد، نوع و کارایی طول موج ها طبق مشخصات زیر است.

الکساندرایت ۷۵۵ نانومتر: این طول موج برای هدف قرار دادن انواع گسترده ای از رنگ ها و انواع مو، از جمله موهای نازک و موهایی که رنگ روشن دارند، قرار میگیرد.

دایود ۸۰۸ نانومتر: این طول موج برای پوست های تیره تر یا به اصلاح سبزه استفاده می شود و فولیکول های عمیق مو را هدف قرار می دهد. این طول موج برای درمان نواحی مانند بازوها، گونه ها، چانه و پاها دارد.

اندیاگ 940 نانومتر: طول موج 940 نانومتر باعث می‌شود تا عروق تغذیه کننده‌ی فولیکول مو مسدود شود و خون‌رسانی و تغذیه ریشه مو مختل گردد و موهای زائد به سرعت پاکسازی شوند و نسبت به طول موج‌های دیگر باعث روشن‌سازی بیشتر سطح پوست می‌گردد.

اندیاگ 1064 نانومتر: ND-YAG 1064 نافذترین طول موج است و برای درمان موهای فرورفته مانند موهایی که در زیر بغل و ناحیه بیکینی ایجاد می شوند ایده آل است و عمیق ترین قسمت های فولیکول پوست را برای موثرترین درمان لیزر موهای زائد مورد هدف قرار می دهد.

دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم آرگون مدیکال

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم با سایر لیزر های دنیا

دستگاه لیزر تیتانیوم (Soprano Titanium) جدیدترین فناوری لیزر برای حذف موهای زائد است زیرا چهار طول موج لیزر مهم و موثر را در یک اپلیکاتور ترکیب می کند. این بدان معناست که لیزر به موها در سه عمق مختلف فولیکول به طور همزمان مختل میکند.

همچنین دارای یک هندپیس منحصربفرد Quattro است. این بزرگترین ابعاد سر اپلیکاتور نسبت به دستگاه های دیگر است، به این معنی که زمان درمان بیمار تا 50٪ کاهش پیدا میکند. همچنین به دلیل سیستم مدرن خنک کننده آیس پلاس (ICE PLUS) پوست را خنک می‌کند، در حالی که دستگاه فولیکول‌ها را مختل می‌کند، این خنکی لیزر را بدون درد میکند.

دستگاه لیزر تیتانیوم بر خلاف بسیاری از لیزر موهای زائد، می تواند در تمام طول سال یعنی تمام فصل های سال برای انواع پوست از 1 تا 6 مورد استفاده قرار گیرد و حتی می توان به طور ایمن و موثر برای از بین بردن موهای زائد روی پوست برنزه و موهای رنگ روشن استفاده کرد.

تفاوت دستگاه تیتانیوم آرگون مدیکال

مجوز های جهانی دستگاه لیزر تیتانیوم آرگون مدیکال

دستگاه لیزر تیتانیوم جزو لیزرهای مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا ( FDA ) میباشد که مهم ترین مجوز جهانی دستگاه های لیزر میباشد.

از دیگر مجوزهای مهم این دستگاه مجوز استاندارد اروپا ( CE ) میباشد که دستگاه لیزر تیتانیوم در کارنامه خود به همراه دارد در ضمن مجموعه ما با افتخار این مجوزها را با قابلیت استعلام ارائه میدهد.

ما در اینجا سعی کردیم مهم ترین مجوزها را شرح دهیم و بگوییم که دستگاه ارائه شده توسط آرگون مدیکال این دو مجوز مهم را دارا میباشد. در ضمن آرگون مدیکال تنها شرکتی است که دستگاهی را در ایران ارائه می دهد که تمام مجوز های جهانی و محلی کشورهای مختلف را دارا میباشد.

مجوزهای دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم

مجوز اصالت

آرگون میدکال در شرکت های مجاز فعال در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی میباشد

مجوز وزارت بهداشت

دستگاه لیزر تیتانیوم آرگون مدیکال دارای مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی از وزارت بهداشت میباشد.

دارای مجوز ایزو

گواهی سیستم مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی کسب شده توسط شرکت آرگون مدیکال.

با لیزر تیتانیوم آرگون مدیکال در کلینیک پوست خود، بهترین بازدهی برای رفع موهای زائد به همراه بالاترین سطح مراقبت از پوست بیماران را برای ایجاد احساس شادابی، و لبخند رضایت را به ارمغان بیاورید.

همین رضایت عامل پیشرفت و موفقیت شماست ❤️

راهنمایی برای خرید لیزر تیتانیوم

خانم مولایی

مدیریت بازاریابی و فروش
مدیر

خانم محمدی

کارشناس بازاریابی و فروش

آقای مهدیان

مشاور راه انداز کلینیک

خرید دستگاه تیتانیوم

خرید دستگاه تیتانیوم آرگون مدیکال مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال خرید شما از یک شرکت نه چندان معتبر هر چقدر که به میزان کمی قیمت کمتری داشته باشد. بدان معنا نمی باشد که شما در خرید خود برد کرده اید.

یک خرید خوب و موفق مولفه هایی دارد که شما باید در دفترچه یادداشت خود موارد را چک کرده و تیک آن را بزنید. مولفه ها را در ادامه برای شما مطرح میکنیم و توضیح میدهیم

اصالت شرکت آرگون مدیکال

اصالت یک شرکت را میتوانید با استعلام گرفتن آن در سایت imed انجام دهید. اگر شرکت ارائه کننده دستگاه لیزر مو در سایت رسمی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت دارای مجوز اصالت بود. میتوانید به آن استناد کنید.

مجوز دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم آرگون مدیکال، که به دست متخصصین این شرکت ساخته شده است، بعد از طی کردن مراحل گوناگون، توانست برای دستگاه لیزر تیتانیوم تولید شده ی این شرکت مجوز وزارت بهداشت را اخذ کند. در حال حاضر تعداد کمی از کمپانی ها این مجوز را برای دستگاه خو توانسته اند اخذ کنند.

شما در واقع با خرید این دستگاه که مجوز دارد، با کالای قاچاق مبارزه می کنید.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2024

Soprano Titanium دستگاهی کارآمد برای رفع موهای زائد است که دارای ویژگی های ارتقا یافته برای درمان های سریع تر، ایمن تر و راحت تر است. این دستگاه برای انواع پوست و رنگ های مختلف مناسب است. درباره محصول و ویژگی ها و فناوری های آن بیشتر بدانید.

نمایش ویدیو درباره پوستر خرید دستگاه لیزر تیتانیوم آرگون مدیکال

برای دریافت قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم 2024، ساخت کمپانی آرگون مدیکال میتوانید با ما تماس بگیرید. برای دریافت اطلاعات اعم از کاتالوگ و فیلم دستگاه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا در انتخاب دستگاه لیزر مو برای خرید و راه اندازی کلینیک خود مشاوره رایگان و تخصصی بگیرید.

دستگاه لیزر تیتانیوم چگونه کار می کند

سوپرانو تیتانیوم از فناوری دیود خوشه‌ای سه‌گانه استفاده می‌کند که به طور موثر درمان لیزر موهای زائد را ارائه می‌کند. فناوری دیود خوشه‌ای Trio چهار طول موج مختلف از جمله Alex 755m، Diode 810nm, YAG 940nm و YAG 1064nm را ارائه می‌دهد.

این طول موج ها می توانند به اعماق مختلف پوست برسند و ساختارهای آناتومیکی مختلف را هدف قرار دهند.

این کارایی سوپرانو تیتانیوم را برای هدف قرار دادن انواع و رنگ های مختلف افزایش می دهد. دارای فناوری In-Motion است که به اپلیکاتورها اجازه می دهد چندین بار از ناحیه درمان عبور کنند. سیستم لیزر دارای ویژگی های پیشرفته نیز می باشد. سرعت درمان را افزایش می دهد و راحتی بیمار را تضمین می کند.

این دستگاه همچنین دارای یک رابط کاربری گرافیکی 15 اینچی با تنظیمات از پیش تعیین شده برای تمام درمان های موجود است. برای اطلاعات بیشتر در مورد فن آوری ها و ویژگی های Soprano Titanium در ادامه با ما همراه باشید.

SUPERIOR SHR

حذف موهای زائد با لیزر آلما به تدریج پوست را گرم می کند. در حالی که پالس های کوتاه لیزر را با سرعت سریع ارائه می دهد. فناوری فراگیر In-Motion به اپلیکاتور اجازه می دهد تا چندین بار از ناحیه تحت درمان عبور کند. و به طور موثر فولیکول های مو را هدف قرار دهد تا از رشد مجدد رشته ها جلوگیری کند.

ICE PLUS COOLING TECHNOLOGY

فن آوری خنک کننده ICE Plus تضمین می کند. که پوست برای درمان بدون وقفه و بدون درد خنک و راحت است. این فناوری به طور مداوم با نوک یاقوت کبود سرد، احساس خنکی ایجاد می کند. این کار از آسیب و ناراحتی پوست جلوگیری می کند.

کانکتور دوتایی

سوپرانو تیتانیوم دارای یک اتصال دوگانه است. که امکان استفاده همزمان از دو اپلیکاتور را فراهم می کند. این می تواند به کاربران کمک کند در طول یک روش به اعمال کننده ها و تنظیمات مختلف تغییر دهند. با این ویژگی، درمان ها سریع تر، ایمن تر و کارآمدتر می شوند.

دستگاه لیزر تیتانیوم km ۲۰۲4

شما با دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم آرگون مدیکال علاوه بر اینکه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد با ضمانت اورجینال برند KM را در اختیار دارید، از خدماتی مانند گارانتی، آموزش رایگان و همچنین مجوز قانونی استفاده از دستگاه لیزر را نیز دریافت خواهید کرد.

چه چیزی سوپرانو تیتانیوم را برای لیزر موهای زائد بهترین می کند؟

موهای زائد بصورت ناخواسته از صورت گرفته تا پاها، می توانند ظاهر شوند. اپیلاسیون، کندن و سایر روش‌های سنتی برای از بین بردن موقت موهایی که هیچ وقت دوست ندارید رشد کند می‌تواند علاوه بر اینکه در مدت های بسیار کوتاه مانند ماهی چند بار وقت شما را برای پاکسازی و شیو کردن بگیرد باعث ناراحتی شما و بهم خوردن آرامشان نیز شود. این روش ها به عنوان راه حل های موقت به حساب می آید و بعد از چند روز مجدد شاهد این هستید که موهای شما در حال رشد هستند.

با روش بالینی پیشرفته لیزر درمانی برای رسیدگی به این مشکل نامطلوب، از زمان پیدایش این دستگاه محبوبیت خود را افزایش داده است. با این حال، علی‌رغم محبوب‌ترین نوع این نوع درمان از طریق اشعه لیزر با استفاده از انرژی برای گرم کردن فولیکول‌های مو برای از بین بردن این موهای ماندگار و توقف رشد موهای زائد شاهد دردناک بودن این روش نیز هستیم.

در برخی از بیماران، به‌ویژه  افرادی که پوست تیره که ملانین بیشتری دارد و نیز افرادی که پوست حساسی دارند و در برابر گرما خطر سوختگی پوست را دارند بسیار شایع است. دستگاه لیزر تیتانیوم به همین دلیل با در نظر گرفتن تمامی این مشکلات دست به تکنولوژی جدید و پیشرفته ای زد که برای همیشه این مشکلات را بر طرف کند.

سوپرانو آیس تیتانیوم برای لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر تیتانیوم Soprano Titanium یک دستگاه انقلابی از تجهیزات حذف موهای زائد است که درد ناشی از لیزر موهای زائد را از بین می برد و در نتیجه تجربه ای مؤثرتر و رضایت بیمار را به همراه دارد.

در ترکیبی از سه طول موج بسیار موثر، سوپرانو تیتانیوم با هدف قرار دادن چندین لایه مختلف پوست در یک زمان عمل می کند و به اصطلاح یک تیر و چند نشان را به وجود می آورد. با استفاده از فناوری نوآورانه، این طول‌موج‌ها با هم ترکیب می‌شوند تا درمانی را ارائه دهند که زمان کمتری می‌برد و ایمن‌تر انجام می‌شود.

خطر آسیب به پوست را به دلیل ثبت اختراع IP با دمای کنترل شده Soprano Titanium به حداقل می‌رساند. اندازه چشمگیر شعاع سوپرانو آیس تیتانیوم به آن اجازه می دهد تا سطح بزرگ تری را در زمان کمتری پوشش دهد و برای کسانی که برای از بین بردن موثر رشد موهای زائد تلاش می کنند عالی است.

طول موج های دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم

طول موج های مورد نظر تضمین می کند که هر بیمار، صرف نظر از رنگ مو یا نوع پوست، می تواند تحت درمان موثر لیزر موهای زائد قرار گیرد. Soprano Titanium با تنظیماتی که برای کمک به بیماران با ضخامت ها و رنگ های مختلف مو، رشد بیش از حد مو و رنگ پوست تیره تر طراحی شده است.

واقعاً می تواند همه این کارها را انجام دهد. و در روش‌های بسیار راحت‌تر و بدون درد نسبت به روش‌های سنتی حذف موهای زائد، درمان‌های لیزر بسیار کارآمد باشد.

خرید لیزر تیتانیوم مشکل شما را حل میکند

ماموریت و مزیت خرید سوپرانو تیتانیوم آرگون مدیکال این است که شما را از دغدغه موهای زائد برای همیشه برطرف کند و پوستی صاف و شفاف برایتان به ارمغان بیاورد. این حس خوب لایق شما و مشتریان عزیزتان است.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم تماس بگیرید.

با توان خروجی 1600 وات

خنک کنندگی قدرتمند

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم آرگون مدیکال

یک انتخاب مناسب برای، خرید یک دستگاه لیزر خوب یک معضل برای خریداران این دستگاه است.

زیرا با توجه به استفاده ی این دستگاه در کلینیک های زیبایی و تفاوت آن با دستگاه لیزر موهای زائد خانگی، از قیمت بالایی بر خوردار است. به همین دلیل ممکن است چند صد میلیون برای خرید این دستگاه هزینه کنید ولی انتخاب شما نادرست باشد.

وقتی که انتخاب نادرستی در خرید دستگاه لیزر داشته باشید؛ با مسائلی مانند کیفیت پایین دستگاه و برگشت مو روبرو میشوید.

این امر باعث میشود که مراجعه کنندگان شما ناراضی باشند و دیگر برای حذف موهای زائد خود به سراغ شما نیایند.

اما این کیفیت پایین دستگاه فقط بر روی مشتریان شما تاثیر منفی ندارد. علاوه بر آن خود شما بیشترین درگیری را با این قضیه دارید. مدام در تکاپو تعمیر و تعویض قطعات سوخته و یا خراب شده ی دستگاه خود را دارید.

همین موضوع، باعث میشود که شما چندین روز کلینیک خود را ببندید و درگیر تعمیر دستگاه خود شوید.

سوالات متداول برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

خرید لیزر تیتانیوم آرگون مدیکال برای کلینیک های زیبایی این مزیت را دارد که با یک دستگاه از سایر دستگاه لیزر بازار بی نیاز خواهید شد و تمام طیف پوستی ها با هر رنگی را از بین خواهد برد.

خرید این دستگاه به 2 روش نقد و اقساط امکان پذیر است. برای اطلاع از شرایط و قیمت با شرکت آرگون مدیکال در ارتباط باشید.

نیاز به مشاوره دارید؟