نمایشگاه ایران هلث - آرگون مدیکال

نمایشگاه ایران هلث، یکی از مهم‌ترین رویدادهای سلامت در منطقه است که بستری را برای متخصصان پزشکی، محققان و فعالان حوزهٔ سلامت فراهم می‌کند تا آخرین محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند. این نمایشگاه دارای طیف گسترده‌ای از نمایشگاه‌ها است که شامل تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، داروسازی، آزمایشگاهی و محصولات بهداشتی و سلامتی می‌شود. هر ساله، این رویداد در شهر تهران برگزار می‌شود و هزاران بازدیدکننده از سراسر کشور و حتی خارج از کشور جذب می‌شود.

ایران هلث چیست؟

نمایشگاه ایران هلث (Iran Health Exhibition) یکی از بزرگترین و مهم‌ترین نمایشگاه‌های پزشکی و تجهیزات پزشکی در ایران و حوزه‌ی خاورمیانه است.

این نمایشگاه سالیانه برگزار می‌شود و در آن شرکت‌ها، تولیدکنندگان، واردکنندگان و فروشندگان تجهیزات پزشکی، دارو، لوازم و تجهیزات پزشکی و مراقبت از سلامتی، خدمات پزشکی و همچنین شرکت‌های مرتبط با صنعت پزشکی، می‌توانند محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و با بازدیدکنندگان، مشتریان و همکاران جدید آشنا شوند.

همچنین در این نمایشگاه، کنفرانس‌ها و سمینارهای مختلفی در زمینه پزشکی و بهداشت برگزار می‌شود و به ارائه‌ی آخرین دستاوردها و فناوری‌های پزشکی می‌پردازد.

ایران هلث - آرگون مدیکال

حضور شرکت آرگون مدیکال در نمایشگاه ایران هلث

شرکت آرگون مدیکال یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید تجهیزات پزشکی زیبایی و همچنین ساخت دستگاه های لیزر موهای زائد از جمله دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس، لیزر کیوسوئیچ و… در ایران مفتخر است در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث منتظر حضور گرم شما خواهد بود.

عکس تیم آرگون مدیکال

زمان و مکان نمایشگاه ایران هلث 1403

نمایشگاه ایران هلث در تاریخ ۶ الی ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ (May 27-30 2024) از ساعت ۹ صبح الی ۴ عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میگردد.

بین المللی ایران هلث
محل برزگزاری ایران هلث آرگون مدیکال

سالن شرکت آرگون مدیکال در ایران هلث

محل حضور شرکت آرگون مدیکال در سالن 38 نمایشگاه ایران هلث قرار دارد و میزبان شما عزیزان و بازدید گنندگان گرامی خواهد بود.

بنر نمایشگاه ایران هلث

ارتباط با شرکت آرگون مدیکال

در‌صورت سوال و راهنمایی بیشتر با شماره 09129683517 و یا داخلی 02188700444 تماس حاصل فرمایید.